sobota, 3 listopada 2012

Wishlista na listopad

Poukładane plany zakupowe na październik rozwaliło doszczętnie pojawienie się limitek, szczególnie tej z Catrice, na którą wydałam majątek i powstrzymałam się z wydaniem kolejnego ;), po pomadki bardzo mi się spodobały. Ale jak wiecie, mam problem ze zużywaniem mazideł do ust, więc się powstrzymałam...

Już wiem, że w tym miesiącu w planie zakupowym muszę ująć pojawienie się Breaking Down [Essence], które może i nie zachwyca, ale pojawi się na pewno i to już niedługo... Lecz może Natura znów przyjemnie zaskoczy i wyłoży SpectaculART? Się zobaczy.

Tymczasem moje półki znów powiększą się o kolejne tubki z Azji [szczęśliwie tylko w ułamku], a będą to:
- Skinfood Royal Honey Sleeping Mask
- HadaLabo Super Hialuronic Acid Lotion
- HadaLabo Gokujun-α Milk
- Dr Jart+ Silver Label [nowa wersja]
- Innisfree Eco Science White BB Cream

- wspomniane wyżej produkty z limitki Breaking Down, ale co dokładnie, to jeszcze nie wiem :D

- SLP z ZSK [OMG, jak to brzmi ;P]

- być może przygarnę coś z Sephory, słyszałam, że ostatnio mają tam jakąś fajną wyprzedaż na produkty maki Yes To...

Źródło: bathandunwind.com

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No właśnie :D Niedawno kupiłam ich wa marchwiowe kremy [wciąż czekają na swoją kolej :o], a już chcę więcej! Dla samego składu :o, a taka okazja może się już nie powtórzyć ;)

      Usuń
  2. ja pobiłam w październiku rekordową sumę lakierowych zakupów od kiedykolwiek, więc w tym miesiącu się ogarniam i wyprzedaję lakiery, których nie używam - lista u mnie na blogu, zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, lakierów też mam w nadmiarze i staram się już [prawie] nie kupować :]

      Usuń
  3. Muszę zajść w końcu do szafy Catrice;)BB odpuściłam, wszystko za różowe:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie jakoś ta różowość słabo jest widoczna, może mam po prostu mniej żółty odcień skóry?

      Usuń
  4. A ja się czaję jeszcze na zestawy w Macu, Essence chyba sobie daruję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie MACa niet. Ale może i lepiej, bo niechybnie czekałoby mnie bankructwo ;)

      Usuń