środa, 14 listopada 2012

TAG: Liebster Blog

OMG ;), posypały się na mnie tagi :D
Do zabawy zaprosiły mnie trzy osoby: Tova1Bellitkaa oraz n.
Serdecznie dziękuję, jest mi niezmiernie milo :*




Idea tagu jest następująca:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


 Po słowie wstępu, zabawę czas zacząć :)

Pytania od Tovy1:
1.  Ulubiona reklama telewizyjna?
Hm... nie wiem ;) Szczerze przyznam, że jest ich naprawdę sporo.  Starszych i nowszych. Ostatnio mocno moja uwage przykuła reklama piwa Perła. Jest taka mocno prawdziwa, refleksyjna i inna niż dotychczasowe. Podoba mi się też kampania Netii z Kotem :D
2. Ulubiona marka lakieru do paznokci?
Golden Rose i Wibo.
3. Lakier matowy czy brokatowy?
Z tych dwóch raczej matowy, ale najbardziej holograficzny :D
4. Zapach, który kojarzy ci się z dzieciństwem?
Fiołki. W sadzie obok mojego domu rosły ich tysiące...
5. Kilka najwyższych pozycji na twojej liście "muszmieciow"?
Perfumy Love in Black i zestaw kosmetyków The History of Whoo [którykolwiek ;)] - to kosmetycznie.
W innych dziedzinach - np. lolitkowy płaszczyk, torebka z mangowym nadrukiem i jakiś fajny tablet :)
6. Ulubiony krój czcionki?
Z użytkowych Verdana, koniecznie rozmiar 10. Z dekoracyjnych Rothenburg. I wszystkie secesyjne, ale nazw nie pamiętam :)
7. Róż na paznokciach czy błękit na powiekach?
Chyba bardziej róż na paznokciach. Chociaż błękitu na powiekach też się nie boję ;)
8. Czego się boisz?
Z drobiazgów - to chyba pająków, bezpośredniego kontaktu z nimi [choć obserwować lubię]. I tych czarno-czerwonych robaków, co się pojawiają na wiosnę, fuj!
9. Ulubiona maska do włosów?
Chyba Joanna z miodem i cytryną.
10. Kim chciałaś zostać jako małe dziecko?
Ojej, to był cały proces :) Lekarzem, prawnikiem, piosenkarką i aktorką, to tak w telegraficznym skrócie.
11. Ombre na włosach - hit czy kit?   
Kit. Zdecydowanie. 

Bellitkaa postanowiła natomiast zadać takie:
1. Czym kierowałaś się wyborem swojego nicka blogowego oraz nazwy bloga? 
Nick mi został jeszcze z czasów starego bloga biżuteryjnego. Było gotycko i mrocznie, a nick musiał do tego pasować :)
Nazwa bloga natomiast też w pewien sposób nawiązuje do tego klimatu. Skojarzyła mi się z gotyckimi katedrami, a stąd już tylko krok do sanktuarium ;). A piękna - wiadomo :)
2. Jak organizujesz sobie pisanie postów? 

Bardzo różnie. Kiedyś pisałam z głowy, ale wiele rzeczy mi umykało, zaczęłam zatem robić krótkie notatki z testowania kosmetyków, aby ułatwić sobie pracę i nie pominąć żadnego szczegółu. Czasem bywa tak, że przeglądam folder ze zdjęciami i wybieram coś do recenzji. Mam też pewien określony rytm pisania i wiadomo na przykład, że na początku miesiąca pojawią się podsumowania.
3. Skąd bierzesz pomysły na swoje posty?

Z własnych doświadczeń przeważnie :). Z obserwacji. Czasem coś mnie zachwyci i chcę się tym podzielić. Bywa też, że ktoś mnie swoja notką zainspiruje lub popchnie do napisania długo odkładanego postu :).
4. Czego zazdrościsz innym dziewczynom z blogów?

Umiejętności manualnych :) Tego, że potrafią wyczarować takie piękne makijaże albo manicure, a do tego jeszcze zrobić świetne zdjęcia. Ja mam do tego dwie lewe ręce.
5. Jak często malujesz paznokcie?

Średnio raz na tydzień. To zależy w jakim są stanie. Jk się źle czują, daję im odpocząć :)
6. Wyobraź sobie, że wygrywasz w totka załóżmy ostatnią kumulację, 50 mln. Co z tym robisz?
Pierwsza moja myśl dotyczyła mieszkania. Kupiłabym wymarzone mieszkanie/dom. Resztę odłożyłabym pewnie na lokaty i od czasu do czasu pozwalała sobie na jakieś drobne przyjemności. Chciałabym też podjąć jakąś inicjatywę charytatywną, ale trudno mi sprecyzować w jakiej dziedzinie.
7. Co zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?

Gdybym miała ograniczyć się do jednej rzeczy? Kosmetycznie pewnie tusz do rzęs :) A pozakosmetycznie, hm... parasol, tablet na baterie słoneczne z dostępem do sieci i chłopa swego :P [no co? ktoś musi szałas postawić ;) ;) ;)]
8. Jakie są Twoje ulubione perfumy?

Obecnie Ginestet Sauvignonne, a ogólnie Love in Black. Lubie jeszcze Eternity od CK.
9. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?

Oj, wiele rzeczy, mogłabym wymieniać i wymieniać... Rodzina, praca, kosmetyki ;). W sumie mogłabym w tym punkcie przytoczyć treść posta, a to i tak byłby tylko ułamek...
10. Gdybyś była przez 1 dzień niewidzialna i mogła się teleportować, co byś zrobiła? 

Chciałabym znaleźć się w Japonii, a potem na chwilę wyskoczyć na Malediwy ;) albo jakieś Bora Bora. Ostatecznie - Nowy Jork też by się nadawał :)
11. Znasz jakieś sprawdzone sposoby na kaca? ;) 

Sen, sen, sen... kaca należy przespać :D

Poniżej zaś pytania od N. :
1. Co jest Twoim kosmetycznym uzależnieniem?
Zdecydowanie koreańskie kosmetyki. Choć zauważyłam, że moje ciągoty ewoluują. Miałam już fazę na odżywki do włosów, lakiery i cienie, potem pomadki, teraz królują kosmetyki z Azji.
2. Gdybyś miała wybrać jeden, ulubiony kosmetyk, to co to by było?
O rany, wybór ciężki... Niepodzielnie od lat moim hitem jest szampon Joanna Rzepa [zielona etykieta] i może zostańmy przy tym, bo jakbym się miała rozpisywać na kategorie, to... ;)
3. Czy masz jakiś stały rytuał związany z kosmetykami?
Moje słynne programy pielęgnacyjne :). O ile przy pielęgnacji ciała czy nawet włosów bywa u mnie różnie, o tyle przy twarzy jestem bardzo skrupulatna. Czasem tylko pominę jakieś serum, ale generalnie wszystko wygląda tak, jak opisuję.
4. Co się liczy dla Ciebie przy zakupie kosmetyków?
Chyba przede wszystkim skład.
5. Czym się kierujesz przy zakupach?
Skład, cena/promocje i opinie. Ewentualnie ograniczona dostępność, bo jak tu przejść obojętnie obok limitki Essence, kiedy za dwie godziny może już jej nie być ;).
6. Ograniczasz się i kontrolujesz przy zakupie czegoś nowego, czy idziesz za głosem w głowie który woła ,,chcę''?
Jeśli to tanie drobiazgi, to daję się ponieść chciejstwu. Jeśli coś kosztowniejszego, to włączam ograniczniki ;)
7. Farba, henna, czy naturalne włosy?
Szamponetka :D Ale obecnie mam naturalny kolor, więc ta opcje wybieram z trzech powyższych.
8. Zwracasz uwagę na składy produktów? 
Bardzo. To dla mnie priorytet.
9. Czy jesteś szczęśliwa i zadowolona ze swojego życia?
Tak.
10. Jest coś, co chciałabyś zmienić w sobie?
Brak mi cierpliwości i szybko się denerwuję. Przydałoby się też ciut więcej śmiałości :o
11. Co mogłabyś mi polecić? Nie musicie ograniczać się do kosmetyków, może to być książka, fajny przepis, może rada na przyszłość? ;)
Kosmetycznie - koreańskie cuda. Jestem nimi absolutnie zachwycona, a odkąd używam regularnie moje problemy z cerą ograniczyły się do minimum.
Pozakosmetycznie, zasugerowałam się książką - Pana Lodowego Ogrodu.
I wakacje w jakiejś greckiej wsi - z dala od kryzysu i blisko do morza :D

Ufff... no to tyle ode mnie :)
A teraz kolej na:
1. Anenię
2. Adoriannę
3. RainyOne
4. Parole
5. oraz Manię
Co prawda tag mówi o 11 osobach, ale myślę, że 5 w zupełności wystarczy, trzeba zostawić trochę opcji  dla innych ;)

A moje pytania są takie :) 
1. Ulubiona marka samochodu
2. Wydarzenie, które utkwiło Ci w pamięci lub miało ogromny wpływ na Twoje życie?
3. Wymarzone miejsce na wakacje to? 
4. Piwko, winko czy coś mocniejszego? :D
5. Do jakiego zwierzęcia mogłabyś się porównać?
6. Gdybyś mogła wygrać jedną, dowolną rzecz, byłaby to...?
7. Wymarzone imię, jeśli mogłabyś je wybrać dla siebie?
8. Gwiazdor, do którego zdychałaś w czasach młodzieńczych nazywa się...?
9. Wymarzona praca/studia?
10. Ulubiona marka kolorówki?
11. Czego nigdy nie założyłabyś na siebie? [może być przykład z ilustracją :D]

Have fun! 

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że mi się te ograniczniki nie włączają w odpowiednim momencie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Grecja.... :) mmm, bardzo chciałabym kiedyś pojechać :) gratuluję tylu wyróżnień :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Tylko właśnie z dala od turystycznych kurortów i nawet lekko po sezonie [np. wrzesień].

      I dziękuję :*

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację :D Już sklejam notkę i zaraz ujrzysz odpowiedzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziękuję za zaproszenie do TAGu

    OdpowiedzUsuń