niedziela, 18 listopada 2012

Choć mam niewiele, to się podzielę :D

Sonda w toku, zachęcam do głosowania ===> o tutaj, obok, po prawej stronie :)
Klikajcie, nawet jeśli produkt nie jest Wam znany :), wybierzcie ten, który ciekawi Was najbardziej.


A tymczasem... chcę Was zaprosić do mini-rozdania.
Pomyślałam sobie, że może będziecie chciały przetestować Orientanę na własnej skórze.
Dlatego przygotowałam dwa zestawy odlewek [10g każda :)], a w nich:
- krem z algami
- krem z papają
- krem z aloesem


Dodatkowo pierwszy z zestawów wzbogacony zostanie o niewielką próbkę kremu pod oczy z rozmarynem :)

Rozdanie otwarte jest dla wszystkich z wyłączeniem blogów obliczonych tylko i wyłącznie na rozdania i konkursy.

Zasady banalne:

1. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Napisz komentarz pod postem, w którym zgłaszasz się do rozdania, pozostaw w nim również takie informacje jak nick, pod jakim obserwujesz bloga. Możesz też zostawić adres mailowy, jeśli nie ma go na blogu.

Zgłoszenia przyjmowane będą do poniedziałku, 3 grudnia, do godziny 23.59.
Zwycięzcę rozdania wylosuje maszyna i poznacie go w czwartek :)

Powodzenia!

22 komentarze:

  1. Bardzo chętnie wypróbuję :-)

    Obserwuję Cię jako wszystkocomniezachwyca
    mój mail: wszystkocomniezachwyca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się,
    obserwuję jako: kosodrzewina79
    Mail: kosodrzewina79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja się chętnie zgłoszę :)

    obserwuję jako Małgorzata Kotkulkowa,
    mail: kotkulki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)

    mylamoja3004
    mylamoja3004@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się z chęcią, bo to małe cudeńka, do których mocniej zabiło me serce!

    Obserwuję jako Mirielka
    mail: kobieca.codziennosc@gmail.com

    I proszę, proszę szczęśliwa maszynko, bądź dla mnie dobra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Melduję się :)

    Obserwuję Ciebie jako AnKa.
    e-mail: anyake@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z Orientany, chętnie przytulę ;)

    Obserwuję jako: kascysko
    kateguzdek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo i ja też chcę :)))

    Silver
    allis@gazeta.pl :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Również się zgłaszam :)

    Obserwuję jako: Iwona
    Mail: iwonager8@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja, ja, jaaaaaa!!! :D

    Bellitkaa
    bellitkaa@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się, obserwuję jako Tikami, tikowo@gmail.com
    Każdej życzę powodzenia. ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się ofkors :-)
    obserwuję jako anenia
    vladona@interia.pl

    zagłosowałam ...

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się zgłaszam :)
    Obserwuję jako: katarzyna.marika
    Blog: zycie-na-szpilkach.blogspot.com
    E-mail: katarzyna.marika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zgłaszam się:)
    obserwuję jako: adorianna
    Mail: adziula77@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    Obserwuje jako tova1
    Mail: tova1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie od dawna ciekawiły ich kremy, więc z chęcią się zgłaszam :)
    Obserwuję jako wypad
    madisek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze,że się zgłosiłam bo zobaczyłam, że jeszcze nie obserwowałam bloga :)

    MonikaB
    monek188@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Oglądałam ofertę Orientany :)
    Ja też się zgłaszam
    dziewczyna mojego chłopaka, Ewelynka69@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się :)
    obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Również się zgłaszam :)
    Obserwuję jako Justyna Waszkiewicz
    e-mail: justynaa1687@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też zgłaszam się :)
    obserwuję jako: tonia
    mail: tonia0@op.pl

    OdpowiedzUsuń