sobota, 10 listopada 2012

Mniej oficjalnie, bardziej kameralnie, czyli...

... IV zlot lubelskich blogerek kosmetycznych :)

Zgodnie z zapowiedziami, jakie pojawiły się na poprzednim, dużym zlocie, nadszedł czas kolejnego spotkania :) Szczęśliwie udało mi się wyrwać, z lekkim poślizgiem co prawda, ale bardzo się cieszę, że dotarłam na miejsce i tym razem ciut bardziej zintegrować się z Dziewczynami :D

Na miejscu czekały już Ewelinka,  Paulinka,  Ola, Weronika, Paulinka, Marysia, NataliaMonika i mua wraz z małą kosmetoholiczką Alą aka Yao ;)



Była też okazja do wymienienia się kosmetycznymi drobiazgami, choć oczywiście w ferworze przygotowań do wyjścia wszystkiego zapomniałam :o, postaram się poprawić przy najbliższej okazji :o


A tu Yao [nieprzypadkowo na zlocie, uwielbia podbierać mi kosmetyki!, czyżby kolejne pokolenie?] i jej fotograficzne "dzieło"



Ogromnie dziękuję Wszystkim za to spotkanie, atmosfera była fantastyczna!
Do następnego :D

14 komentarzy:

  1. córeczkę amsz fantyastyczną :)) Ciesze sie, że bylas ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. nie chcę Ci ujmować, ale Ala jest fantastyczna :D i ten jej dziubek na pożegnanie! :D bardzo fajnie że byłyście, obie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D
      I ja się cieszę, że udało mi się wpaść na spotkanie :)

      Usuń
  3. Zostałaś otagowana na moim blogu: http://blogmoniszona.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Postaram się w tym tygodniu odpowiedzieć na ten tag :)

      Usuń
  4. Ala koniecznie musi być na kolejnym spotkaniu!!! :))
    A jak błyszczyk od cioci Pauliny się sprawuje?:D
    W ogóle, to ja też chcę tyle takich fajnych cioć!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że da się namówić na kolejne spotkanie :)
      A błyszczyk pierwsza klasa, dziękuję za prezent. "Usty" są malowane minimum 3 razy dziennie :)

      Usuń
  5. mała jest genialna! :) popieram Paulinkę, że musi być koniecznie na kolejnym spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ala jest stworzona do takich spotkań- potrafi się zachować ;))) Mała pięknota z niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na następne spotkanie weź Swoją Pociechę, będzie raźniej dziewczynkom :)

      Usuń
  7. zastałaś wyróżniona u mnie, zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń