piątek, 2 listopada 2012

Październikowe zużycia

Przybyło sporo.
A ubyło?...
Ciekawe? Zapraszam na przegląd pustych opakowań :)


- Natur Vital, szampon wzmacniający do wypadających włosów
- Marion, Natura Silk, jedwab do włosów
- Golden Rose, Extra Volume Mascara
- Essence, Marblemania, tusz do rzęs
- Ziaja, Kokosowa, Balsam do ust
- BarbraPro, odżywka do paznokci z krzemem
- ZSK, kwas kojowy

Spodziewałam się dużo mniejszego denka, ale ni z tego ni z owego skończył mi się szampon i jedwab, niemal jednocześnie, co trochę 'podreperowało' mój wynik :o
Postanowiłam wywalić też dwa tusze do rzęs. Ten z Essence jeszcze daje radę, ale już jest bardzo suchy i nieco mi się znudził. A o Golden Rose już pisałam; właściwie trzymałam go tylko dlatego, że szczoteczkę miał małą i nadawał się do malowania dolnych rzęs.
Odżywka do paznokci niestety zgęstniała, ale zostało jej w opakowaniu już niewiele. Rozstaję się z nią z bólem, bo była naprawdę dobra.
Dokończyłam kolejne opakowanie [zaginionego] balsamu do ust. Jego recenzję znajdziecie na blogu.
Niespodziewanie skończył mi się także kwas kojowy. Tak niespodziewanie, że nie kupiłam nowego opakowania, chociaż składałam akurat zamówienie na ZSK :o.

14 komentarzy:

  1. A nie myjesz i nie zostawiasz sobie tej małej? Ja właśnie tak zrobiłam i przyznam szczerze ten pomysł bardzo mi się podoba, bo znam już konkretną szczoteczkę i gdy chcę uzyskać konkretny efekt mogę sobie wybrać do tego konkretną szczoteczkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, wiesz, że na to nie wpadłam? Jakoś tak zawsze próbuję lawirować tymi, które są przy tuszu. Po wczorajszej sesji foto opakowania jeszcze nie wyrzucone :o. Dzięki za tę myśl!

      Usuń
  2. No i kolekcja się uszczupliłam, projekt denko pozwala nam to sobie uświadomić na ile wystarcza nam jakiś kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczoteczkę po tuszu sobie zostaw, bo się przyda ;) Wiem z doświadczenia :D Ahh te denka, za każdym razem zaskakują swoja ilością :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, napisz do mnie e-mail bo mam zjęcia a nie mam Twojego adresu e-mailowego ;/ gdzies się zawieruszył :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w tym miesiącu bardzo małe zużycia bo większość kosmetyków jest dopiero rozpoczęta. Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne denko, gratuluję i oby w listopadzie było więcej ;-)
    a u mnie skończył się październik i nagle została mi dosłownie resztka odżywki, szamponu, tuszu do rzęs, odżywki do paznokci.. ;o
    te balsamy do ust z ziai całkiem fajna sprawa, mój pomarańczowy też już powoli na wykończeniu ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      U Ciebie też kawał denka :D
      W przyszłym miesiącu liczę na ciut większe zużycia, może łaskawie pokończą się te produkty, których w tym miesiącu intensywnie używam :)

      Usuń
  7. I mi kwas kojowy się skończył :/ Na razie zastąpię arbutyną zanim zamówię następne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię podobnie :)
      Dodam arbutynki do serum z wit. C

      Usuń
  8. U mnie zawsze kosmetyki kończą mi się w tym samym czasie i nagle muszę jechać na zakupy, bo nie mam pasty, dezodorantu, żeli, czegoś do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie zapasy, że praktycznie nic mi się nie kończy ;) [w sensie funkcjonalnym] i w dodatku dalej kupuję... kremów do paszczy mam chyba na 3 lata w przód o_O

      Usuń