czwartek, 1 listopada 2012

Essence, Limited Edition - Fantasia

I już jest :)
Kolejna edycja limitowana w pełnej odsłonie :)
A wygląda następująco:

- trzy pojedyncze cienie do powiek


- kredki, do wyboru dwa warianty


 - dwa błyszczyki a w zasadzie lakiery do ust :P


- wydawałoby się, że to róż, ale podpisano: rozświetlacz :D


 - i oczywiście lakiery


Fioletowo-różowo-cukierkowo-estetycznie... ładnie :)
Zapowiada się całkiem ciekawie w mojej opinii, chociaż ja akurat lubię takie słodkie klimaty :)

Z chęcią capnęłabym fioletowy cień, a gdyby się okazało, że ma tak dobrą pigmentację jak ten z Wild Craft to już w ogóle byłabym w siódmym niebie. Ten najjaśniejszy też mi się podoba :). Błyszczyki też dla mnie, szczególnie ciemniejszy i OCZYWIŚCIE ROZŚWIETLACZ :D. Napisałam wołami, to chyba ta część limitki, która zawsze budzi moje zainteresowanie, ale nie umiem jakoś przejść obok niego obojętnie, chociaż mam podobny, w różowej tonacji i to z Essence właśnie [Crazy About Colors], a drugi z Collection2000. Jest po prostu uroczy i skradł moje serce :).

A z lakierów te dwa po prawej. Chyba. Bo jeśli chodzi o róż, to chyba mam coś podobnego, a koral jest ciut za pomarańczowy w moim odczuciu, ale... wszystko zweryfikuję na żywo... o ile będzie nam w Polsce dane o_O.

Jedynie kredki nie budzą mojego zainteresowania.

A jakie jest Wasze zdanie?

11 komentarzy:

  1. Jeśli ta LE pojawi się u nas, na pewno będzie polowanie na rozświetlacz :) To zawsze ich produkt "sztandarowy" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz niego zapoluję również na jaśniejszy lakier do ust :)

      Usuń
    2. Ładniutki ten highlighter, też zapoluję :)
      Oby tylko się u nas pojawiła!

      Usuń
  2. nooo mam nadzieję że ta limitka pojawi się u nas - chętnie przygarnęłabym cienie (oprócz fioletu) i lakiery (też oprócz fioletu) a potem oficjalnie ogłoszę bankructwo hihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Kredki i, oczywiście, rozświetlacz wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy ta fioletowa będzie podobna do tej z Crazy about Color?

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że będzie ta LE dostępna w Polsce... Jestem chętna na pewno na rozświetlacz, granatowy i bordowy lakier, oba lakiery do ust raz najjaśniejszy cień do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymajmy kciuki, aby sprowadzili :)
      Jak nie do Natur, to może chociaż do Tesco...

      Usuń
  5. Jeśli lakiery miały by satynowe wykończenie, to byłyby super. :) A na zdjęciu ciężko to stwierdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by wyglądały takie satynowe :) To jest myśl :)

      Usuń