wtorek, 6 listopada 2012

Mój program pielęgnacji 10.1

Kolejna modyfikacja 9-tego programu, który ewaluował do numeru 10, tym razem z jedynką po kropce :). Tu ciut więcej, tam ciut mniej, choć generalnie baza jest ta sama :).


RANO:
- Eveline, Oczyszczający płyn micelarny 3 w 1
- Alterra, tonik do twarzy z orchideą
- serum z witaminą C i arbutyną, może wciapię do niego trochę glukonolaktonu?
- esencja z maseczki wybielającej Hokkaido Lovers [wymiennie z serum C]
- Skinfood, Peach Sake Pore Serum
- The Skin House, Wrinkle Snail System Cream [kończę]
- Skin79, The Oriental Gold BB Cream [testuję dwie wersje]


WIECZOREM:
- oczyszczanie twarzy pianką Missha Creamy Latte Green Tea Cleansing Foam
- Alterra, Tonik do twarzy z orchideą
- serum superwybielające na zmianę z esencją wybielającą z maseczki HK
- Yedam Yun Bit Yun Jin Gyeol Firming Cream
- Orientana, Rozmaryn, krem maska pod oczy
- prawdopodobnie ukręcę też coś mocniejszego z kwasami, co by rozpocząć sezon peelingowy i będę stosować co kilka dni, w zależności od intensywności łuszczenia

A tu EXTRA's do przetestowania.


Zestaw próbek nowej linii kosmetyków marki Bandi o nazwie Gold Philosophy, który otrzymałam na zlocie blogerek, a w nim:
- serum korygujące
- eliksir
- krem na szyję i dekolt

Skończył się kwas kojowy i na razie chwilowo jestem pozbawiona kolejnego opakowania, walka z przebarwieniami jednak ciągle trwa.
Testuję też nowy-stary BB Cream, kupiłam go milion lat temu i ... zapomniałam o jego istnieniu, a przecież wypadałoby przetestować :>
Pewnie spora część z Was zastanawia się, czemu w programie pielęgnacji dwie wersje tego samego bebika. Hm... niedługo pewnie pojawi się odpowiedź :)

Powoli kończą mi się liczne kosmetyki z tego programu pielęgnacji, szykują się więc wielkie zmiany :D
To lubię, będą nowe rzeczy do testowania :) Póki co jednak "męczę" starocie ;). Pomalutku klaruje mi się w głowie lista tego, co znajdzie się w kolejnej jego odsłonie, jednak nie potrafię zdecydować, który kosmetyk wybrać na wieczorny zmywacz twarzy. Waham się między mydełkiem z nanosrebrem a żelem ogórkowo-limonkowym z Bielendy. I nie wiem. Lipa.

Może więc mi troszkę pomożecie i zasugerujecie Swoje typy w komentarzu?

I tak w ogóle po głowie telepie mi się idea, czy od czasu do czasu nie chciałybyście wybrać mi kosmetyku do testowania np. w sondzie? Co myślicie o tym pomyśle?

6 komentarzy:

  1. No to ja jestem za Bielendą. I sondy też mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mogłabym Cię prosić o sprzedanie "cynku" do sprzedających na ebay, od których zamawiasz koreańskie mazidła? Dobrze byłoby mieć kontakt do sprawdzonych miejsc. Dzięki i pozdrawiam :) Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealseller_kr, Cosmetic_Love, bello-girl, Rubyruby76, sing-sing-girl, gooditem2012 - to chyba moje główne zakupowe kierunki. Sprawdzone osobiście i w sumie jedne z tańszych :)

      Usuń
  3. A może dodasz do serum z wit. C kaws kojowy? U mnie świetnie się sprawdził, zauważyłam lepsze efekty niż samo SAP.
    Z tych dwóch "zmywaczy" jeszcze nic nie miałam, więc ciężko polecić, ale ja jestem zawsze bardziej za mydełkami :) A może polecić coś nowego? (ja uwielbiam czarne mydło i Alvę).
    A tymczasem znikam poczytać o tym toniku z orchidei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kojowy właśnie mi się skończył :o, spróbuję tego połączenia w następnej wersji :)
      Czyli teraz mamy 1:1.
      Inne mydełka mam w planie [kusi Savon i Aleppo 70%, a teraz jeszcze Twoje typy], ale najpierw muszę zużyć zapas, bo już trochę czeka :o

      Usuń