piątek, 21 września 2012

Paznokciowy Projekt Finish: tydzień piąty - PEARL/METALLIC

Argh... straszyli, straszyli i w końcu wyłączyli stary interfejs bloggera.

Z tego też powodu jakoś za nową notkę zabrać się nie mogę. No źle to wygląda, po prostu źle...

No ale dobra, nie biadolę, i tak nic z tym nie zrobię, czas wziąć się za robotę, więc przejdźmy do meritum.

Dziś lakier wybrany z myślą o projekcie Finish - Joko nr 72 z serii Vinylmania. Taki jaśniuteńki fiolecik, aż prawie biały. Na moje oko perła.


Bardzo przyjemny w malowaniu, z dużym kryciem, co mnie zaskoczyło, bo spodziewałam się czegoś w rodzaju różu z Inglota 123, o którym już tu pisałam [w marcu :)], ale o szczegółach technicznych innym razem, przy okazji recenzji :)

No to enjoy ;)

3 komentarze:

  1. Kolor ładny, świeci się super, ale na moich paznokciach chyba wypadłyby blado.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie perlowych lakierow ;) miedzy innymi dlatego ze na moich anzokciach podkreslaja kazda ich neidoskonalosc a jest ich sporo ;o

    P.S. spotkamy sie pod koniec paździenrika na spotkaniu lubelskich bloggerek ;) Miło mi i do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też ubolewam nad stratą starego interfejsu. Ale nic, trzeba będzie się przyzwyczaić....

    Lubię lakiery z vinylmani, ale perła mi jakoś do nich nie pasuje

    OdpowiedzUsuń