wtorek, 18 września 2012

Catrice Limited Edition - Big City Life 2012

Słysząc nazwę Big City Life w kontekście firmy Catrice, pierwszą moją myślą było hasło - już było.
Ale kolekcja, choć z tą sama nazwą, powraca w zupełnie nowej odsłonie.
jej zawartość to trzy nowe zestawy kolorystyczne ujęte w palety 6 cieni + 2 róże oraz 1 lakier do paznokci.

Tym razem inspiracją do powstania kosmetyków były miasta:

- Paryż


- San Francisco


- Szanghaj



O ile poprzednia odsłona BCL nie zrobiła na mnie wrażenia, o tyle nadchodzącym propozycjom przyjrzę się z większą uwagę. Szczególnie różowy Paryż wpadł mi w oko, ale nie pogardzę też Szanghajem w barwach brązu i nude ;)

A czy Wy będziecie polować na te paletki? A może lakiery?

8 komentarzy:

  1. ja mam tak samo- Paryż i Szanghaj najlepsze :) jestem oczarowana kolorami :) z chęcią kupie te paletki jeżeli będą u mnie dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Robią wrażenie! Poradzili sobie świetnie ze spójnością kolorów w paletkach! tylko czekać :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej spotkamy sie na zlocie blogerek lubelskich i dlatego chciałam was wszystkie poznać:P oraz zaprosic do siebie na moje powitalne rozdanie takze zapraszam i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam paletkę Berlin i posłałam ją w świat, także nie zdecyduję się tym razem. Przyjrzę się natomiast lakierom :D

    OdpowiedzUsuń