niedziela, 30 września 2012

Na dobry początek października...

... lub koniec września ;)

Nawet się nie zorientowałam, kiedy mojemu pamiętnikczowu minął pierwszy rok na blogspocie.
Dziś, poruszona jakimś dziwnym przeczuciem zerknęłam na archiwum i proszę - strzeliło.

Z tej też okazji zapraszam wszystkich na moje bardzo, bardzo, bardzo skromne rozdanie :)

W skład zestawu do wygrania wchodzą:
- mydełko z nanosrebrem [schowało się za pędzelkiem ;)]
- jedwab w płynie L'Biotica
- peptydowa maseczka do twarzy Mizon
- pędzelek do cieni Eco Tools
- trzy cienie mineralne Bare [beż, złoto i cytrynka]
- marokański khol ziołowy
- i cztery lakiery [limitkowa czerwień Essence, czarne holo Golden Rose, duochrom Sensique i special toper Essence]

Rozdanie otwarte jest dla wszystkich z wyłączeniem blogów obliczonych tylko i wyłącznie na rozdania i konkursy.

Zasady:

1. Zostań publicznym obserwatorem mojego bloga
2. Możesz też umieścić na swoim blogu notatkę o rozdaniu [osobny wpis, + 1 los] i/lub dodaj mój blog do blogrolla [+ 1 los]
3. Napisz komentarz pod postem, w którym zgłaszasz się do rozdania, pozostaw w nim również takie informacje jak nick, pod jakim obserwujesz bloga oraz opcjonalnie link do notatki na blogu lub do bloga/blogrolla, jeśli w ten sposób zdecydujesz się na zwiększenie swoich szans wygranej :D. Możesz też zostawić adres mailowy, jeśli nie ma go na blogu.

Zgłoszenia przyjmowane będą do wtorku, 30 października, do godziny 23.59.
Zwycięzcę rozdania wylosuje maszyna i poznacie go w środę :)

Powodzenia!