czwartek, 13 września 2012

Paznokciowy Projekt Finish: tydzień czwarty - SHIMMER

W tym tygodniu malujemy paznokcie lakierami z shimmerem :)
Tym razem do roli głównej wybrałam Zoyę :D
Efekty poniżej :)


Gdy po raz pierwszy zobaczyłam zdjęcia tego lakieru w sieci, wiedziałam, że któregoś pięknego dnia odłożę sobie trochę grosza i zaszaleję :P [no niestety, tani nie jest o_O]. Od razu się zakochałam w tym kolorze. Choć... na żywo trochę mnie rozczarował, bo miewa swoje gorsze chwile, a w zasadzie kąty, pod którymi wygląda po prostu brzydkojak na mój gust.
Ale... generalnie uważam, że jest fajny. To nieco przezroczysta, różowa baza, raz cieplejsza, raz chłodniejsza - obraz zaburza pewnie obecność shimmera. Lakier raz wydaje się być brzoskwiniowy, innym razem koralowy, jeszcze innym - to taki całkiem mocny, pudrowy róż. Shimmer jest złoty, posiada bardzo mocne, zielone akcenty, których nie udało mi się uchwycić na fotce, ale jak się mocno przyjrzycie zdjęciu w powiększeniu, to pewnie można coś tam dostrzec :). Widać je dobrze szczególnie w słońcu, ale jak na złość akurat nie miałam możliwości pstrykać na nasłonecznionym stanowisku.
Być może uda mi się jeszcze ta sztuka, to umieszczę efekty przy pisaniu recenzji.
A na razie szybkie zdjęcie z flashem.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi sie podoba :0
      Mam jeszcze fioletowego bliźniaka, ale o nim innym razem :)

      Usuń
  2. ładny kolor różu, nie podoba mi sie tylko złoty poblask ale to już kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń