niedziela, 16 września 2012

Innisfree, Perfect Repair, Antiaging Care Cream

Następna recenzja koreańskiego cudeńka. Tym razem jest to [sądząc po nazwie] regeneracyjny krem przeciwzmarszczkowy :) Swego czasu dostawałam jego próbkę praktycznie do każdej paczki, nazbierało się tego trochę, zatem przetestowałam go jakiś czas temu. Dziś parę słów o moich odczuciach :)

Opis producenta:

Ten wybielająco-przeciwstarzeniowy krem zawiera zestaw składników Perfect 5 Complex, który przeciwdziała oznakom starzenia, a w rezultacie pozostawia gładką i delikatną skórę. Dostarcza skórze bogatą gamę składników odżywczych i nawilżających. Formuła z adenozyną i melasolv, aby wygładzić zmarszczki i poprawić kolryt skóry, pozostawiając ją promienną i jednolitą.

Aplikować jako ostatni etap codziennej pielęgnacji skóry twarzy.


Źródło: shopatkorea.com
Opakowanie wygląda zachęcająco, przynajmniej na zdjęciach. Nawet papierowy kwadracik w lawendowym kolorze, w jaki pakowane są próbki cieszy oko :)

Kosmetyk ma postać białej, średnio gęstej emulsji, która bezproblemowo rozprowadza się na skórze.
Ma bardzo ładny zapach, taki ziołowy, tymiankowy, trochę może się kojarzyć z męskimi perfumami, ale mi osobiście się podobał. Zapach ów pozostaje wyczuwalny również przez jakiś czas po aplikacji.
Po rozprowadzeniu twarz staje się od razu wygładzona [działanie wypełniacza zmarszczek?], bardzo miła w dotyku, wyczuwalny jest leciutki film na jej powierzchni.
Krem pozostawia na skórze efekt glow tak bardzo lubiany przez Azjatki czyli nie wchłania się do matu. Jako że nie przepadam za błyszczeniem, dla mnie to prodikt typowo na noc. Nadaje się do nakładania pod oczy, przynajmniej u mnie, bo nie wywołał szczypania ;).
Skóra rano lekko nawilżona i wypoczęta.

Więcej napisać nie mogę, bo miałam tylko próbki, więc o długofalowych efektach raczej nie będę się wypowiadać :o.

Cena: ok 150 zł / 45 ml

1 komentarz:

  1. Opakowanie jest naprawdę estetyczne:) Ja na szczęście nie potrzebuję jeszcze wypełniacza zmarszczek:) Ale trzeba się zorientować w asortymencie, który niebawem może być potrzebny;)

    OdpowiedzUsuń