niedziela, 22 kwietnia 2012

Odżywka na start!

Tym razem będzie o paznokciach :)
Po raz kolejny staram się poprawić ich kondycję i w tym celu sięgnęłam po odzywkę BarbraPro, tym razem decydując się na wersję z koralem, do rozdwajających się paznokci.

Niby nie są złe, ale nigdy nie ma tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej ;)



Rogi płytki trochę się kruszą, zwłaszcza gdy paznokcie są dłuższe [choć to po części pewnie wina ich kształtu, no ale mogłyby się jednak nie kruszyć >:|], a do tego kondycja pazura u środkowego palca prawej ręki doprowadza mnie na skraj rozpaczy :s - coś mu się dzieje dosłownie bez przerwy >:|
Liczę na to, że po kuracji płytka przestanie się łuszczyć i wyeliminowane zostaną pęknięcia, które od czasu do czasu się przytrafiają.

Dlatego też odżywka na start i...
... przekonamy się o tym, jak jej poszła misja ratunkowa za 6 tygodni :)

2 komentarze:

  1. Masz bardzo ładną płytke :) Bardzo gladka, kazdy lakier na pewno dobrze na niej wyglada. Polerujesz ja jakos czy cos? Ja mam peln rowkow, jakis takich górek. Nie podoba mi sie to, ale szkoda ich scierac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Nie, nie poleruję płytki. Kiedyś miałam trochę bruzd, ale ostatnio mam z tym spokój :). Ale bywają momenty, że się trochę złuszcza, co też mi się nie podoba :o.

      Usuń