środa, 11 kwietnia 2012

Essence, Limited Edition - A New League

Nowa zapowiedź kosmetyczna od Essence.
Kolekcja nazywa się "A New League", a prezentuje się następująco:

- komplet trzech cieni w musie


- eyelinery w pisaku


- czerwoniutki lip tint


- cztery kolory lakierów do paznokci


- firma postanowiła zadbać także o włosy swoich klientek wypuszczając składaną szczotkę


- i gumki do wiązania kitek


- prawdziwą perełką tej limitki jest jednak puder brązujący



Hm... i jak zwykle słówko ode mnie :)
Nie jest źle, ale... za dobrze też nie jest. A to dlatego, że ocieramy się o wtórności. Po raz kolejny.
Cienie do oczu? Było.
Kolory pisaków? Było.
Lip tint? Też było.
Lakiery? Te zdaje się były podobne, czerwony i niebieski kojarzę z 50's Girl Reloaded [choć wykończenie czerwieni inne], a i w stałej kolekcji da się zapewne wygrzebać coś podobnego.
Szczotka była kiedyś w stałej ofercie, a gumki wyglądają na wyjątkowo nieporęczne i niszczące włosy.
A jeden puder oryginalny, którego pewnie na standzie będzie raptem trzy czy cztery sztuki, kolekcji nie ratuje.
Czyż nie byłoby pięknie, gdyby w słoiczkach na cienie pojawił się soczysty karmin albo jaskrawy kobalt? Ach, się rozmarzyłam...

Kolekcję zapowiedziano na przełom maja i czerwca, ale to oczywiście w Niemczech etc.

Jeśli pojawi się u nas, to może, MOŻE skuszę się na błyszczyk i któryś z cieni. Na bronzer jakiegoś wielkiego parcia nie mam ;) i dopiero na miejscu się okaże, czy skradnie moje serce [i parę groszy z portfela :P].

9 komentarzy:

  1. A mnie się nic nie podoba :D
    wszytsko wtórne, za bardzo wtórne, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Korci mnie tylko ten niebieski lakier

    OdpowiedzUsuń
  3. puder wygląda ciekawie;)
    I kolory lakierów są też przyciągające;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolałabym aby essence wypuszczał mniej limitek a żeby były lepsze i niepowtarzalne;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolorki lakierów ;))

    Zapraszam do mnie na moje rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się bronzer i wzięłabym go chyba dla samego faktu, że ładnie wygląda :P

    I może na eyeloner w pisaku się skuszę, jak będzie miał wystarczająco grubą kreskę.

    OdpowiedzUsuń