czwartek, 12 kwietnia 2012

Catrice Limited Edition - Cruise Coture

No to co? Była limitka Essence, dziś lecimy z Catrice :)
Nowa kolekcja opatrzona jest nazwą Cruise Coture - nazwa przywodzi na myśl letnie rejsy i marynarskie klimaty

A składa się z:
- paletki cieni


-eyelinera w żelu [nie jestem pewna, chyba w kolorze ciemnego granatu]


- tuszu do rzes


- różu na policzki


- dwóch błyszczyków


- i dwóch pomadek


- lakierów do paznokci w pięciu kolorach


- oraz kosmetyczki



I co?
I KLOPS :/
Bo większość produktów jest już w stałej ofercie.
A nowe propozycje absolutnie mnie nie zachwyciły.
Po raz pierwszy od wielu limitek nie chcę nic absolutnie, nawet odrobinę. Bywały przecież mniej lub bardziej udane kolekcje, ale zawsze jakiś tam produkt budził ciekawość [nawet jeśli na miejscu okazywał się rozczarowaniem].

Tutaj totalna porażka.
Ale to moje zdanie ;)
Może Wam się podoba?

11 komentarzy:

  1. Mnie tam się podoba eyeliner, no ale ja jestem uzależniona od tego rodzaju produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się tylko obawiam, że ten kolor zbyt podobny do czarnego i nie będzie na oku widać różnicy :o

      Usuń
  2. wpadajace w oko opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogli się bardziej postarać;/
    mam nadzieję że eyeliner będzie fajny...

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż, błyszczyki i pomadki ok, ale większość nie w moich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się skuszę na pomadkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się już teraz :D bo to akurat stała oferta jest :)

      Usuń
  6. Nic mnie nie rzuciło na kolana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie... no moooooże ten koralowy lakier, ale w sumie po co, mam już dwa podobne :/

      Usuń
  7. Może się skuszę na dwa pierwsze lakiery lub eyeliner, o ile kolory spodobają mi się na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie powaliła mnie:) Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń