poniedziałek, 16 stycznia 2012

TAG: Nasze Ulubione Seriale

Kilka dni temu na blogu Orlicy powstał tag dotyczący ulubionych seriali bloggerek :)

Jako że bloga podczytuję, a i seriale lubię oglądać, to poczułam się zaproszona.
Kolejność przypadkowa :)

Californication - podbił moje serce od pierwszego odcinka. Specyficzny humor [uwielbiam niektóre teksty], interesujący wątek i David Duchowny :P

Zmiennicy - serial, który powstał w czasach mojego dzieciństwa. Esencja tamtych czasów, tamtych absurdów podana w megazabawny sposób. Dziś nie przez wszystkich już rozumiany :o... Uwielbiam go.

Mentalista - któż nie kocha nonszalanckiego uśmiechu i nieco ironicznego sposobu bycia Patricka Jane'a? :>

Gotowe na wszystko - kiedy serial miał premierę w PL nie wiedzieć czemu omijałam go szerokim łukiem :P. Moja przygoda z nim zaczęła się dopiero wtedy, gdy Polsat postanowił emitować powtórki. Wciągnęło :P

Skazany na śmierć - choć w zasadzie podobały mi się tylko pierwsze dwa sezony. Resztę oglądałam dla tego stalowego spojrzenia Wentwortha Millera :D

Plotkara - na początku też omijałam go szerokim łukiem, ale od odcinka [powtórkowego] do odcinka i... tak jakoś wyszło ;)

Wampirkowe - Dzienniki Wampirów i True Blood - pierwsze oglądałam dla kreacji osławionego Damona ;) a te drugie z ciekawości, cóż to za "cudo" i chociaż jakoś nie ujął mnie za serce, to oglądałam, skoro już zaczęłam O_O

Sex w wielkim mieście - jeeeju, pamiętam jak na pierwsze odcinki, emitowane w tvp2 wymykałam się nocą do salonu. Zostało mi do dzisiaj, chętnie oglądam powtórki :)

Dr House i Chirurdzy - o ile ten pierwszy trochę mnie już znudził, bo czasem ociera się o granice absurdu, o tyle ten drugi wciąż oglądam z zaciekawieniem :) Oba bardzo mnie zaintrygowały od pierwszej serii.

Teoria Wielkiego Podrywu - dla odmiany komediowo. Dwa słowa - Sheldon Cooper :D

Zapraszam do zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz