wtorek, 31 stycznia 2012

Sensique, Strong&Trendy Nails # 251

Był błękitny makijaż, to wrzucam swatch i recenzję lakieru do paznokci do kompletu :)

Lakier marki Sensique, Strong&Trendy Nails, edycja limitowana Summer 2011 w kolorze oznaczonym numerem 251 o nazwie Sea Breeze :)

Słowem wstępu: kiedy na półkach pojawiła się poprzednia kolekcja Exotic Flowers w oko wpadł mi błękitno-miętowy lakier, ale jakoś nie miałam do końca przekonania, czy go zakupić, czy nie. Robiłam do niego kilka podejść i za każdym razem odkładałam na półkę, bo czegoś mi w nim brakowało...
Jak się okazuje - warto było poczekać, bo # 251 okazał się dla mnie strzałem w 10 :) i tu nie miałam już takich wątpliwości ;)

Opakowanie w nowym kształcie - ładne, smukłe, wzorowane na Wibo Extreme Nails [w zasadzie identyczne z pominięciem wyglądu nakrętki], spójne wizerunkowo z nowymi opakowaniami w stałym asortymencie.

Kolor opisać można jako jasny, chłodny, pastelowy błękit. Wg mnie ma w sobie jakąś nutę szarości i odrobinę lawendy - zależy od kąta patrzenia ;). Posiada bardzo delikatny, srebrny shimmer, który czasem, w zależności od kąta padania światła jakby opalizował na o ton ciemniejszy błękit. Ale generalnie widać go tylko w butelce/tudzież w mocnym słońcu, gdy uważnie się przypatrzymy. Ogólnie wydaje się być kremowy. Daje odrobinę plastikowy efekt na paznokciach :).


Malowanie tym lakierem pierwszej warstwy to tragedia, mimo całkiem normalnego pędzelka... Jest dość gęsty i straszliwie smuży, robi prześwity. Nie daje się ładnie i równomiernie rozprowadzić po płytce. Wolno schnie w dodatku :(.
Druga warstwa wyrównuje koloryt, ale też nie jest za pięknie, bo widać nierówności [foto] i białe końcówki. Optymalnie byłoby położyć trzy, ale już nie chciało mi się w to bawić.


Nie wiem, jak długo schnie kilka warstw, ale pewnie długo - sądząc po wrażeniach po nałożeniu pierwszej. Dałam wysuszacz :]

[fot. w słońcu]

Trwałość - przeciętna.
Trzeciego dnia pojawiły się u mnie odpryski, ale... zastanawiam się, czy to nie jest związane z tym, że moje końcówki nie są w najlepszej kondycji i niestety się rozdwajają. Lakier 'lubi' też przecierać się na końcach. Ale źle z trwałością nie jest :)


Cena: ok. 6 zł / 8 ml

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz