środa, 11 stycznia 2012

Joanna, Naturia, Żel pod prysznic

Opis producenta:
Żel pod prysznic Naturia o świeżym owocowym zapachu zapewnia doskonałe odprężenie i oczyszczenie ciała. Specjalnie opracowana receptura zawiera ekstrakty z czarnego pieprzu i guarany, które działają nawilżająco i energetyzująco.
Wspaniałe rezultaty:
- Dokładnie oczyszczona i odświeżona skóra,
- Delikatna i miła w dotyku,
- Subtelnie i przyjemnie pachnąca



Pewnie się powtórzę, jeśli napiszę, że Joanna to jeden z moich ulubionych producentów kosmetyków, ale co tam ;)
Z ogromną przyjemnością sięgam po produkty sygnowane tą marką. A ich wybór jest naprawdę szeroki - do wyboru do koloru - i cały czas się powiększa.
Wspomniane żele niewątpliwie należą do moich ulubionych :) i zawsze chętnie do nich wracam.
W poręcznych, niewymyślnych acz estetycznych opakowaniach - cieszą oko w mojej łazience.
Wspaniały komfort używania :) - są wysoko wydajne, bardzo dobrze się pienią, świetnie myją, a te obłędne owocowe zapachy... mogłabym upajać się godzinami :D :D :D
Niezwykle mocno w pamięć zapadł mi ten z limonką - prysznic z jego udziałem z samego rana orzeźwi każdego :D , niezwykle intensywny i stymulujący, lecz bardzo przyjemny :)
Kosmetyki stanowią świetną alternatywę dla podobnych produktów reklamowanych marek, nie ustępują im jakością, a kosztują o połowę mniej :)
Jak dla mnie BOMBA :D

Cena: ok 6 zł / 300 ml

2 komentarze:

  1. Też lubię kosmetyki tej firmy. Mam w domku olejek pod prysznic o zapachu truskawki ze śmietaną i już nie mogę się doczekać kiedy zacznę go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również bardzo lubię Joanne, w domku zawsze mam kosmetyki z tej firmy, tanie polskie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń