niedziela, 4 sierpnia 2013

Wislista na sierpień

Do niedawna wishista sierpniowa była zupełnie pusta. Prawie jak w lipcu :)
Potem trafił na nią żółty piasek Lovely.
Ostatecznie znalazło się na niej więcej lakierów z piaskowym efektem, bo pojawiła się informacja o nowej kolekcji Holiday od Golden Rose.
Chyba w przeciwieństwie do większości z Was upodobałam sobie brokatowy efekt, a taka będzie nowa część kolekcji. Już czaję się na biel, jaśniutki błękit i fiolet, a także koralową 78-kę. Kuszą mnie również lakiery różowe, choć tak naprawdę marzy mi się idealnie cukierkowy, odpowiednio jasny piaskowy brokat.

Źródło

Ciekawe, czy kolor 68 spełni moje oczekiwania. Jeśli nie, będę szukała dalej...
A może macie dla mnie jakieś propozycje?

15 komentarzy:

  1. neonki, też niczego sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby kazano mi wybrać 10 z 14 to i tak nie mogłabym się zdecydować *.* są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygował mnie biały, można by nim osiągnąć fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno kiepsko kryje, ale z lakierem podkładowym będzie wyglądał bajecznie :)

      Usuń
  4. Jako lakierowa maniaczka chciała bym wszystkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja jest wyjątkowo udana :) Ciekawe na ile skuszę się po obejrzeniu na żywo :o

      Usuń
  5. Piękne kolorki:) chciałoby się mieć wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A się czaję na neonowe piaski;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wpadły mi w oko, chyba żadna forma nie miała takich w swojej ofercie :)

      Usuń
  7. mam dwa i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń