sobota, 10 sierpnia 2013

Essence, Limited Edition - Oktoberfest

I jeszcze jedna kolekcja limitowana Essence, tym razem zapowiedź sięga okolic października, co zreszą wyraźnie sugeruje jej nazwa :)


W tym przypadku zaopatrzyć się możemy w:
- zestaw cieni z błyszczykiem


- papierowe, finezyjne rzęsy


- balsam do ust


- słodki róż do policzków


- cztery lakiery do paznokci


- oraz sznurkowe bransoletki z ozdobą w kształcie precla


Choć serce szybciej mi nie zabiło, znajduję tę limitkę jako znacznie ciekawszą od poprzedniczki.
Przede wszystkim rzęsy - przy Cherry Blossom Girl nie dane mi było ich zdobyć, więc może tym razem się uda?
W oczy rzuca się także róż w cukierkowej stylistyce, do której mam wyjątkową słabość, a i kolor do mnie przemawia :)
Lakiery też bym chętnie przygarnęła, może z wyjątkiem groszkowego, bo nie przepadam za zielenią.
Jak widać prognozowana lista zakupowa jest większa niż poprzednio :)
A jakie są Wasze odczucia?

10 komentarzy:

  1. Lakiery to i ja bym przygarnęła :) Róż jakby trochę za słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja chyba sobie kupię tą paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawie wszystko mi się podoba :) Zwłaszcza zestaw błyszczyk i cienie, róż i rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzęsy to prawdziwy majstersztyk :)
      Nie wiem co prawda, gdzie bym ich użyła, ale koniecznie musiałabym je mieć!

      Usuń