piątek, 2 sierpnia 2013

Lipcowe zużycia

Denka z ubiegłego lipca :)
Po raz pierwszy chyba okazują się być większe niż zakupy :)
W planach miałam jeszcze więcej, ale bunt na twarzy spowodował, że odstawiłam absolutnie wszystko z nowym myjadłem włącznie, żeby zdiagnozować problem. Zbyt dużo nowości jak na jeden raz.


Z moich kosmetycznych zapasów zniknęły:
- skarpetki peelingujące Tony Moly
- truskawkowa maseczka Baviphat [odlewka]
- iFiona CC Cream, też odlewka i swoją drogą wspaniały kosmetyk, kto nie czytał recenzji, to zapraszam :)
- tonik Nantes z zieloną herbatą
- Skinnfood, Peach Sake Pore Serum
- Skinfood Peach Sake Pore Toner
- Lirene, Cera Naczynkowa, Śmietanka wzmacniająca
- oraz próbka maski do włosów Biowax i dwie próbki Missha A'pieu Emu BB Cream [akurat nie załapały się na zdjęcie]

14 komentarzy:

  1. ja sie z tym nantes dakej mecze xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo go polubiłam i w sumie żal mi trochę, że się skończył :o

      Usuń
  2. Mmmmm... Truskawkowa maseczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna, niedawno o niej pisałam, zapraszam zatem do przejrzenia ostatnich notek :)

      Usuń
  3. U mnie rzadko się zdarza, żeby denko większe od zakupów było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem, wyjątkowo mi się udało :)

      Usuń
  4. nie mialam ani jednego z tych ksometykow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wszystkie z wyjątkiem serum Skinfooda. No i może mleczka Lirene, bo szału nie robi.

      Usuń
  5. u mnie skinfood wciąż czeka w kolejce...a dopiero co zrobiłam poważne koreańskie zakupy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci możliwości zrobienia zakupów bezpośrednio - pójść, potestować, pooglądać na żywo... :) marzenie...

      Usuń
  6. U mnie denko zawsze mniejsze. Truskawkowa maseczka pycha ;-)
    Zapraszam do mnie, po nowe zdobycze:

    http://modjus.blogspot.com/2013/07/urodzinowy-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lipiec był pod tym względem wyjątkiem, bo zazwyczaj też kupuję więcej niż zużywam :o

      Usuń