poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Dodatki z kobiecej szufladki - lipiec

Dawno nie było postu z bibelotami.

Ostatnio nie szalałam zbytnio na zakupach biżuteryjnych, wena do wyszukiwania dodatków mnie opuściła, a poza tym raczej je gromadzę niż noszę :o...
Niemniej jednak, jak zobaczyłam ten uroczy wisior, w dodatku w duuuużej promocji, nie mogłam się oprzeć :)


Teraz intensywnie myślę nad zakupem kolejnego i przerobieniem go na kolczyki do kompletu :)

Zauważyłam ostatnio, że dodatki z piórami zrobiły się dość popularne.
Lubicie je w roli biżuterii?

5 komentarzy:

  1. Bardzo lubię piórka, pawie walają mi się po szafce nocnej w roli dekoracji, mam też kolczyki i bransoletkę z pierzem:) Choć podobnie jak Ty, raczej gromadzę biżuterię niż ją noszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawie piórka też mam i bardzo lubię :) Szkoda, że tak rzadko zakładam :o

      Usuń
  2. Ja również należę do tych co gromadzą biżuterie a nie noszą :-) ale ten jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny. Ja mam mało biżuterii a uwielbiam ją nosić:)

    OdpowiedzUsuń