niedziela, 11 sierpnia 2013

Catrice, Limited Edition - Eve in Bloom

Dokładka od Cosnovy - druga marka też nie próżnuje :)
Mowa o Catrice i nowej kolekcji kosmetyków o nazwie Eve In Bloom :)
Dla tych, którzy szukają czegoś nowego spośród produktów tej firmy zaprojektowano:
-  cienie "dwójki" - do wyboru trzy warianty


- pudrowe kredki do oczu


 - trzy kolory różu, który może być pomadką [a może odwrotnie?]


 - nawilżający rozświetlacz


- pięć odcieni lakierów


- a jak komuś się spieszy, to pazurki może przyozdobić naklejkami


Limitka przykuła moją uwagę :)
Cienie nieco wtórne i w raczej bezpiecznej kolorystyce, ale przy różach już robi się fajnie i kolorowo, brzoskwinia i czerwień mogłyby zasilić moje zbiory :). Podobnie rozświetlacz :)
Lakiery też niczego sobie, chcę wszystkie z wyjątkiem brudnego różu, choć przed potencjalnym zakupem musiałabym sprawdzić duble.
Ale jest ładnie :)
Oby tylko dotarła do Natur...

13 komentarzy:

  1. Ten pierwszy róż wygląda sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Róże i rozświetlacz ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. True :)
      Ciekawe jak ten fioletowy róż będzie się prezentował w rzeczywistości :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo podobne do tych z paletki Fabulois 40'ties, więc tym razem się nie skuszę, bo mam wspomnianą paletę.

      Usuń
  4. Kredki, róże i rozświetlacz super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kredki koszmarnie odbijają mi się na powiece, jestem skazana na eyelinery.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozświetlacz świetny! Tylko żeby rzeczywiście był rozświetlaczem- taflą, a nie różo-brokatem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie mógłby być nawet ciut różowy [a co, lubię], ale również marzę o efekcie tafli :)

      Usuń
  7. Ew. na rozświetlacz spojrzę, reszta bez szału.

    OdpowiedzUsuń