czwartek, 17 listopada 2011

Wibo, Express Growth # 148

Dzisiejsza notka poświęcona będzie lakierowi z drugiej linii produktów - Express Growth. Producent twierdzi, że jest to lakier z zaawansowaną multi-witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia. Teoretycznie ma zawierać Witaminy A,C i E, proteiny soi oraz wapń. A jak jest w rzeczywistości to nie mam pojęcia, bo na buteleczce niestety nie ma składu :o
Kolor tym razem bardzo łatwo opisać, bo jest to mocno rozbielony, pastelowy róż, który dość dobrze się fotografuje, więc zdjęcia niemal idealnie oddają barwę :)



Nakładanie lakieru nie nastręcza trudności, bo ma on odpowiednią konsystencję, ale... Jak widać po fotografiach, lakier niestety smuży, nałożyłam zdaje się trzy warstwy i nadal pozostało trochę nierówności. Taka już 'uroda' mlecznych pasteli [choć nie zawsze jest to regułą].
Przy trzech warstwach otrzymujemy już dość dobre krycie. Na zdjęciach widać nieco białe końcówki, ale w rzeczywistości były prawie niewidoczne.




Trwałość mnie zaskoczyła :o bo w zasadzie wytrzymał 4 dni bez odprysku. Dopiero czwartego dnia pojawiły się drobne niedoskonałości na 3 paznokciach i zauważyłam też siatkę mikropęknięć w miejscu, gdzie paznokcie 'pracują'. Kolejny dzień przyniósł widoczne już przetarcia na końcówkach, ale o dziwo lakier nadal wyglądał całkiem nieźle. Szóstego dnia zmyłam go z paznokci, bo już troszkę mi się znudził :P.

Uwagi: czułam się w nim trochę jak w tipsach. Może to kwestia takiego 'plastikowego' koloru [który nota bene bardzo mi się podoba], a może trzech warstw, które wydawały mi się jakieś takie grube... trudno określić. Śmieszne uczucie :)

Cena: ok 4-5 zł / 8 ml

4 komentarze:

  1. bardzo podobają mi sie takie mleczne różowe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mogę się przekonać do tej firmy ;)
    PS- cudne paznokcie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi sie ten kolor !taki delikatny i kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Beauty Wizaz, bialaangelgirl - ostatnio mam do takich słabość :) A już jak jest złamany brzoskwinią, to tracę głowę ;)

    @Immortal - spróbuj. Są naprawdę dobrej jakości, moim zdaniem niczym nie ustępują droższym markom.

    OdpowiedzUsuń