środa, 9 listopada 2011

Garnier Fructis, Długie i Mocne, Szampon wzmacniający

Zanim przejdę to właściwego tematu wspomnianego w zapowiedziach, a chodzi mi tutaj o recenzje produktów Joanna z serii Rzepa, krótkie wprowadzenie w postaci dwóch recenzji kosmetyków poprzedzających moje rzepowe odkrycia.


Opis producenta:
Daj swoim włosom siłę, by mogły być coraz dłuższe. Odkryj gamę Garnier Fructis Długie & Mocne!

Każda kobieta, która kiedykolwiek zapuszczała włosy, przyzna, że zaczynają się one łamać i rozdwajać zanim jeszcze uda się osiągnąć upragnioną długość. Wiemy, jak temu zaradzić.

Garnier stworzył Fructis Długie & Mocne - system pielęgnacji włosów długich, narażonych na łamanie i rozdwajanie. Szampon delikatnie oczyszcza i wzmacnia włosy na całej ich długości, odżywka ochrania, wygładza, sprawia, że włosy łatwiej się rozczesują i odzyskują blask.

To udowodnione: Dzięki Garnier Fructis Długie & Mocne włosy są 2 razy mocniejsze i 2 razy mniej łamliwe.








Historia tego zakupu jest banalna i krótka - dałam się nabrać reklamie, mówiącej o wzmocnieniu i przeciwdziałaniu łamliwości, a tego przecież potrzebowały moje 'wiekowe', bo wtedy już kilkunastoletnie włosy.
Wydawało mi się wtedy, że tak szeroko reklamowany produkt na pewno będzie dobry i się sprawdzi.
A tu surprise!!! Negatywna surprise :| [chociaż to zobaczyłam dopiero po odstawieniu zestawu na rzecz Joanny, ale o tym wkrótce].

Sam szampon jest przyjemny w stosowaniu, ładnie pachnie, ma perlistą, całkiem gęstą konsystencję, dość dobrze się pieni.
Teoretycznie wszystko tak, ja być powinno, wydaje się być cacy...
Problem, jak już wspomniałam, pojawił się po odstawieniu, bo dopiero wtedy odkryłam jak wielka potrafi być różnica.
Używałam zestawu [z odżywką] w błogiej nieświadomości prawie a może nawet i ponad dwa lata.
Przez ten czas blask moich włosów zgasł, stały się matowe, wysuszone, sianowate i wręcz szorstkawe.
Wtedy nie zwracałam na to uwagi, bo nie miałam wysokich wymagań. Zmiana podejścia zmusiła mnie do refleksji i zauważenia wad tego produktu. Wad ukrytych, których nie widać po pierwszym czy drugim użyciu. Dlatego może na krótką metę ten kosmetyk będzie budzić zaufanie, ale do dłuższego stosowania na pewno go nie polecam.

Cena: ok 8 zł / 250 ml

2 komentarze:

  1. ... a później trafiłaś na wizaz...;D

    OdpowiedzUsuń
  2. musze przyznać,że nie lubie ich szamponów,mocno obciażaja i przetłuszczają włosy
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń