poniedziałek, 4 marca 2013

Wishlista na marzec

W zasadzie to nie mam sprecyzowanej wishlisty.
Dopadł mnie chyba kosmetyczny przesyt.

Ostatnio staram się omijać drogerie i trzymać się z dala od kuszących gazetek z promocjami, ale... nie wykluczam, że zakupię kolejne multichromy Miss Sporty, jeśli po przetestowaniu mój ostatni zakup okaże się spełniać oczekiwania :]

Z takich mocno-mocno planowanych zakupów, to jedynie odrobina Skin79 Scandal Rose BB Cream do testów i swatchy i zaledwie 50ml toniku z zieloną herbatą marki Apis.

Oczywiście nie mogę się doczekać pojawienia się limitki Vintage District w Naturach [gdyż do Hebe pewnie jeszcze dłuuuuugo dostępu mieć nie będę :(]. Ostrzę sobie ząbki na róż... mam nadzieję, że będzie mi dane...

Źródło: beautylab.nl

4 komentarze:

  1. A to VD przypadkiem w Naturach już nie ma/nie było? Coś mi się tak wydaje, że chyba aktualnie teraz ta limitka jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda? Dołączy na ołtarzyku do serduszkowego Physicians Formula ;) ;) ;)

      Usuń