piątek, 11 maja 2012

11 Questions tag

Dzisiaj wpis tagowy, którym wyróżniła mnie Madzia z bloga Madzi Miziające Mazidła.


Zasady zabawy są takie:
1) Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań zadanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2) Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i łączy je w swoim poście.
3) Tworzy 11 nowych pytań dla otagowanych przez nią osób i podaje je w swoim poście.
4) Wymienia w swoim poście osoby, które taguje.
5) Nie oznacza ponownie osób, które są już otagowane.

A poniżej lista pytań z odpowiedziami :)
1. Eyeliner żelowy czy płynny (w pędzelku, kałamarzu itp)?
I taki, i taki :D Lubie eyelinery żelowe, ale biorąc pod uwage moje skromne umiejętności, nałożenie takiego eyelinera wymaga sporo czasu i precyzji, poprawek. Używam okazyjnie, kiedy mam więcej czasu niż 10 minut na zrobienie makijażu.
Natomiast taki w kałamarzu jest zdecydowanie bardziej praktyczny przy szybkich próbach upiększania ;)

2.Jaka marka kosmetyczna jest przereklamowana wg Ciebie? (wg Ciebie).
Chyba Pantene. I wysoka półka typu Estee Lauder, Clinique, Gulerian...

3. Jakie są Twoje ulubione perfumy-te na chłodniejsze dni jak i na sezon wiosenno-letni
Na ciepłe chyba C-Thru Emerald. A na zimę nie wiem ;), bo generalnie nie dobieram zapachu pod porę roku :P Najchętniej pachniałabym non stop Ginestet Sauvignonne'm albo Creed'em [Love in Black].

4. Czy jest jakiś zapach którego nie tolerujesz (w kosmetykach, na codzień:))
Nie wydaje mi sie ;). Choć trochę drażnią mnie algi i miód. Ale znośnie.

5. Ile mniej więcej masz tuszy do rzęs?
Obecnie jeden w użytku i 3 w zapasie [w tym jeden już otwarty i używany sporadycznie].

6. Gdybyś miała godzinę na darmowe zakupy to do jakiego sklepu byś się wybrała?
Pewnie do Sephory :P

7. Jaki jest Twój ulubiony kolor na powiekach?
Trudne pytanie, bo lubię różne :D i noszę praktycznie wszystkie :D
Ale gdybym musiała tak bardzo-bardzo wybrać jeden, to pewnie padłoby na fiolet albo koral.

8. Jakiej potrawy nigdy w życiu nie zjesz?
Wydaje mi się, że tatara albo ślimaków. Tak już z pominięciem drastycznych dziwolągów typu móżdżki, bycze jądra i inne niejadalne [zdawałoby się] części ciała o_O

9. Jaka jest Twoja ulubiona bajka?
Czarodziejki z Księżyca :D
A klasyczna - Królewna Śnieżka

10. Zaglądasz na portale plotkowe? :)
Czasem, jak coś szczególnego rzuci mi się w oczy :)

11. Twoje największe kosmetyczne marzenie to?
Perfumy Love in Black i kosmetyki La Praire.

A teraz moje pytańska, sasasasa, drżyjcie :P
1. Ulubiony kosmetyk do włosów to...?
2. Jaki kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić?
3. Ulubiony serial tv?
4. Jaka książka zapadła Ci w pamięć?
5. Jakiej cechy nie cierpisz u płci przeciwnej?
6. Traumatyczne wspomnienie z dzieciństwa ;)?
7. Jakie imię wybrałabyś dla Siebie, gdyby istniała taka możliwość?
8. Ulubiony środek transportu?
9. Czy zaglądasz na profile swoich dawnych sympatii w serwisach społecznościowych?
10. Najdroższy kosmetyk pielęgnacyjny/kolorowy jaki kiedykolwiek zakupiłaś to... [marka/produkt/cena]
11. Co sprawia Ci największą przyjemność?

And the nominees are:
http://planet-quera.blogspot.com/
http://kosmetyczneobserwacje.blogspot.com/
http://ilovetonymoly.blogspot.com/
http://mysocialsuicide.blogspot.com/
http://kosme-tiki.blogspot.com/
http://as-a-hatter.blogspot.com/

Uff, udało się ;)
Swoją drogą ten tag przypomina mi Złote Myśli - takie zeszyty, z którymi biegało się w podstawówce i zbierało wpisy :D Miałyście?

2 komentarze:

  1. "Czarodziejka z księżyca" :)
    Wychowałam się na tej bajce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Bywały dni, że spóźniałam się do szkoły, bo chciałam do końca obejrzeć odcinek :P

      Usuń