czwartek, 8 grudnia 2011

Mój program pielęgnacji ver. 2.0

Z początkiem grudnia wprowadziłam zupełnie nowy program pielęgnacji twarzy :) i wygląda on tak:

Rano:
- oczyszczanie twarzy różanym płynem micelarnym Ziaja,
- tonik z kwasem PHA 15%
- dwufazowe serum wodno-arganowe z ekstraktem z truskawki, nawilżaczami i olejkiem herbacianym
- puder bambusowy z Biochemii Urody

Wieczorem:
- BeBeauty, Micelarny żel do mycia twarzy
- tonik z kwasem PHA 15%
- serum do twarzy j.w.

Raz na trzy/cztery dni:
- brzoskwiniowy peeling do twarzy Joanna, Naturia Face
- maseczka z błota termalnego z biosiarką

Na razie testy toniku toniku z glukonolactonem [PHA] w dwóch wariantach.
Kontynuuję też kurację serum wodno-arganowym, ale tylko do czasu, aż ukręcę swój pierwszy, udany krem.
Trzymajcie więc kciuki za powodzenie kuchennej misji :D

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny plan :) Ja mój tonik z PHA używałam raz na 2 dni jak sugerują Mazidła, codziennie bym się bała; bardzo go lubiłam, szkoda, że po pół roku musiałam zrobić sobie przerwę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki ;)
    Może i za mnie ułożyłabyś taki grafik? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja grafików nie stosuję- ale demakijaż wieczorem i kram rano i wieczorem to obowiązek :)

    A z kremem pójdzie Ci szybciutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny plan pielęgnacji :) Ja zamówiłam dzisiaj puder bambusowy z BU, jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anaia: na razie stosuję dawkę uderzeniową, żeby ocenić skuteczność, ale niedługo zacznę używać normalnie, chociaż krzywdy nie robi ;)

    @Immortal: podrzuć mi listę posiadanych kosmetyków, to Ci rozpiszę, bo bardzo lubię układać takie programy :)

    @Wszystko co mnie zachwyca - dzięki grafikom jakoś tak łatwiej zużywa mi się kosmetyki :).
    W sprawie kremu zgłębiam lekturę, ale pewnie wkrótce ukręcę coś na próbę :o

    @Kinga-make-up - dla mnie pozytywne zaskoczenie, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kciuki trzymane! ;)

    Ja chciałam sobie wyznaczyć jakiś plan pielęgnacyjny skierowany na używanie środków naturalnych bądź kręconych samemu, ale zupełnie się na tym nie znam i póki co zbieram informacje co jak i dlaczego :D

    P.S. Skąd masz te buteleczki ze zdjęcia? Też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
  7. @Grace O'Malley : na początek wystarczy zaopatrzyć się w olejek myjący, hydrolat i jakiś olej odżywczy - i już masz naturalny program pielęgnacji :) Potem można zacząć kombinować z dodawaniem ekstraktów do oleju i hydrolatu [w zależności co się w czym rozpuszcza]. Mnóstwo receptur znajdziesz na mazidla.com :)

    Flaszki to takie przypadkowe zdjęcie :o, ale można czasem dostać takie naszyjniki wypełnione piaskiem albo kolorowymi kamyczkami na straganach :)

    OdpowiedzUsuń