niedziela, 11 grudnia 2011

Catrice Limited Edition - Hidden World

Skoro pisałam niedawno o nowej limitce Essence, nie sposób nie wspomnieć o nowych kolorach Catrice z kolekcji Hidden World [w końcu to ten sam producent ;)].


Tym razem w zestawie limitowanym znajdziemy:
- 3 rodzaje cieni w musie [tzw. eye suffle]


- 3 kolory lakierów


- oraz również 3 kolory błyszczyków


- przygotowano także róż w formie musu


- oraz rozświetlającą bazę pod podkład


- gadżetowo: lustereczko :)


Szczerze powiem, że podoba mi się nawet ta limitka, ale... odnoszę nieodparte wrażenie, że kolory są bardzo wtórne :s Szczególnie rzuciło mi się to w oczy na podstawie lakierów, które bardzo, bardzo przypominają te z Into the Wild [Essence] sprzedawane w zeszłym roku.
Chętnie skusiłabym się na różowy lakier, być może róż i błyszczyk. Podoba mi się równiez koralowy cień, ale mam już podobne kolory w formie prasowanej z Sensique, więc akurat ten mogę sobie odpuścić.
O ile w ogóle te kosmetyki dotrą do Polski - co w przypadku edycji limitowanych jest odwiecznym pytaniem :]

3 komentarze: