sobota, 22 października 2011

Yves Rocher, Pure Calmille, Mleczko do demakijażu

Tym razem notka o zmywaczu "ocznym" ;).
Jakiś czas temu używałam tego mleczka do pozbycia się makijażu..

Delikatne mleczko do demakijażu twarzy, szyi i oczu zawierające aktywny wyciąg z rumianku oraz wodę kwiatową z rumianku rzymskiego o działaniu łagodzącym i nawilżającym. Idealne do każdego rodzaju cery.

Szczerze powiedziawszy bardzo sceptycznie podeszłam do tego mleczka, bo skład mnie jakoś nie zachwycił, ale, jako że dostałam je w prezencie...

Pozytywnie mnie zaskoczyło.
Ładne opakowanie, naprawdę estetyczne, wygodne, całkiem ergonomiczne.
Emulsja ma łagodny, przyjemny zapach, lekko rumiankowy jakby, choć na mój nos lekko wzbogacony innymi nutkami zapachowymi.
Działanie - oceniam pozytywnie :) Nie spodziewałam się, że będzie aż tak łagodne, w ogóle nie szczypie w oczy [miłe zaskoczenie po agresywnej Lirene], nie wywołuje podrażnień i dobrze usuwa makijaż.
Używam głównie do zmywania oczu, czasem, [najczęściej rano] po tłustym kremie przecieram twarz. Pozostawia wtedy przyjemne uczucie nawilżenia. Jedyne zatrzeżenie - moja skóra się po nim lekko świeci, ale nie ma odczucia tłustej lub mokrej warstewki.

Cena ok 15 zł/ za 200 ml

1 komentarz:

  1. Zostałaś oTAGowana :)
    http://rollingonthestage.blogspot.com/2011/10/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    OdpowiedzUsuń