poniedziałek, 24 października 2011

La Roche Posay, Active C, krem aktywnie korygujący zmarszczki

Krem z aktywną formą witaminy C o stężeniu 5%, w postaci kwasu L-askorbinowego, która wspomaga syntezę kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność skóry. Ma zapobiegać powstawaniu i wygładzać już istniejące zmarszczki, niwelować przebarwienia.
Wesja XL dodatkowo zawiera filtry UV [SPF 12, PPD 7].
Wg producenta - w składzie woda termalna LRP.


Skusiłam się na 5 ml próbkę, z obawy, że krem może mi nie podpasować. Obawiałam się trochę tłustości i 'świecenia' cery po jego użyciu tak więc postawiłam na minimalizację strat ;)

Opakowanie - metalowa tubka, ma zapobiegać utlenianiu się aktywnego składnika kremu. Poręczne i estetyczne, bez zastrzeżeń.

Działanie - krem ma dość lekką formułę, łatwo się aplikuje, dość delikatny. Bezzapachowy - aczkolwiek ja wyczuwam w nim woń askorbinową, taką trochę apteczną, przypomina zapach tabletek z witaminami :)
Po aplikacji szybko się wchłania. Na skórze powstaje lekki, świeży 'glow' czyli cera troszeczkę się świeci, ale nie jest to jakiś nachalny efekt bijący po oczach. Skóra pozostaje sucha, krem nie pozostawia żadnej wyczuwalnej wilgotnej warstwy na wierzchu. A mimo tego czuć, że jest bardzo dobrze nawilżona i efekt ten utrzymuje się dość długo. Odczuwam go nawet 8 godzin po aplikacji, kiedy dotykam policzków.
Wydaje mi się również, że jakby wygładził lekkie zagniecenia skóry na czole - początki zmarszczek mimicznych.
Efektu rozjaśnienia nie zauważyłam, być może zbyt krótko go używałam, a poza tym podczas jego testowania słoneczko jeszcze dość intensywnie operowało, a ja bardzo łatwo łapię opaleniznę, więc nie było widać efektu.

Krem jest dość wydajny - próbkowa tubka starczyła mi na prawie na 3 tygodnie, a to tylko 5 ml.

Cena: ok 80 zł/ za 30 ml.

1 komentarz:

  1. od dawna noszę się z zamiarem kupna kremu z witaminą c, ale postanowiłam zużyć chociaż część kosmetyków do twarzy zanim kupię następne. Więc na active c jeszcze trochę będę musiała poczekać.

    OdpowiedzUsuń