niedziela, 7 lipca 2013

Mój program pielęgnacji ver. 16.0

Owocowe lato - tak chciałoby się zatytułować mój nowy program pielęgnacji twarzy :)
Dominować bowiem będą mocno owocowe akcenty.
Cudowne zapachy i lekkie formuły - w sam raz na tę porę roku.
Czy się sprawdzą? Czas pokaże.
Bliżej dna wyczekujcie recenzji, a tymczasem zapraszam do zerknięcia na to, co w najbliższym czasie zajmie podręczną półkę z kosmetykami :)


Jak widać odkładam ślimaka na półkę [chwilowo, bo pewnie będę jeszcze do niego wracać co jakiś czas, aby uzupełnić rytuał w razie potrzeby] i w lipcu dominują kosmetyki Skinfood.

Przez pierwszą część miesiąca będę testowała serię brzoskwiniową: Peach Sake Pore - tonik i serum.
Druga upłynie pod znakiem linii z jabłkiem: Fresh Apple Sparkling Pore - tonik i krem.
Rano oczyszczanie twarzy płynem micelarnym Bielenda, Biotechnologia Ciekłokrystaliczna, Kolagenowe odmłodzenie [zapomniałam dorzucić do fotki].
Wieczorem Safira, Biser, Krem oczyszczający.

Oprócz tego planuję wprowadzić kilka innych owocowych akcentów. Ale o tym jutro :)

5 komentarzy:

  1. Wszystko wygląda bardzo orzeźwiająco i świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do tego pachnie tak apetycznie, że chciałabym to zjeść :D

      Usuń
  2. no no jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać za jakiś czas, jak się spisują ;)

      Usuń
  3. Zaciekawiły mnie te buteleczki i właśnie siedzę na skinfood na stronie przeglądając produkty ;D

    OdpowiedzUsuń