piątek, 3 maja 2013

Wishlista na maj

Buduję swoją wishlistę po raz kolejny, chociaż nie powinnam :o, bo mimo wszystko nadmiar kosmetyków wciąż zalega w mojej tajemnej szafie...
Łotewer :P
Przecież rasowa kosmetykoholiczka nie może się pozbawić tej przyjemności. Chociaż tyci-tyci ;)
W maju zaopatrzę się zatem w:
- szampon Joanna Rzepa
- płyn micelarny [być może Bielenda]

- próbki CC Creamów
- It's Skin VC Effector

Źródło: tradekorea.com

Jak widzicie, starałam się nie szaleć ;)
Same niezbędniki... no prawie :)
Szamponów w zapasie mam tylko dwa  i chcę je przetestować razem z pasującą odżywką, a płyn micelarny właśnie mi się kończy.
Z effectorem, fakt, poszalałam, ale niewinne próbeczki CC Creamów... taki drobiazg można wybaczyć, prawda?

10 komentarzy:

  1. ja nie robię chciejlisty na przyszłość, bo i tak zawsze wpadnie coś "extra" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też zazwyczaj zawsze wpada, jak widać p postach zakupowych, ale łatwiej mi zaplanować budżet i wtedy wiem, na ile "marginesu" mogę sobie pozwolić ;)

      Usuń
  2. Można ;), ja też chcę przetestować CCC :).

    OdpowiedzUsuń
  3. effectory i mnie kusza, szkoda ze nie mozna kupic miniaturek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem można dorwać saszetki, ale nie widziałam na ebayu, trzeba po sklepach szukać.

      Usuń
  4. Uuuu faktycznie mało tego. Spodziewałam się dłuższej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tworzę taką swoją listę i powoli realizuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lista listą, ale i tak zawsze wpadnie do koszyka coś z poza listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam ten problem :o Niestety nie da się przewidzieć, kiedy trafi się jakaś fajna okazja ;)

      Usuń