czwartek, 21 lutego 2013

Kilka pytań, [w tym trochę prywaty ;)]...

Dzisiaj post niekosmetyczny [albo kosmetyczny, ale tylko trochę], bo chciałabym zasięgnąć opinii moich Czytelniczek :)

Sprawa pierwsza: jak to mówią "od przybytku głowa nie boli...", ale czasem trudno się zdecydować ;]

Jakiś czas temu rzuciłam swobodnie pytanie, dziś jednak chciałabym to usystematyzować, stąd po prawej stronie nowa ankieta. Chodzi o mój nowy program pielęgnacji twarzy na nadchodzący miesiąc.
W planach albo produkty Mizon [krem z kwasem hialuronowym, krem z jadem węża, glinka wulkaniczna i jabłkowy peeling] albo zestaw Etude House Moistfull Collagen [tonik, emulsja, krem, esencja i krem pod oczy]. WYBIERAJCIE :D!!!

Sprawa druga - już niekosmetyczna :) ale być może związana z blogiem.
Czy byłybyście zainteresowane otrzymywaniem e-booków lub gier komuterowych?

I jeszcze jedna - kto ma XBOX'a albo WII i chciałby pogibać się przy zumbie? ;)

Przypominam też o mojej małej rozdawajce :)
Jeśli chcesz przetestować kilka BB Cream'ów, koniecznie zajrzyj tutaj :)

8 komentarzy:

  1. Wąż! :D

    Ja tam w gry nie gram, to już by mi całkiem zabrało czas, którego i tak brakuje wiecznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam xboxa i lubię zumbę, a cooo?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowane i widzę, że głosowałam jak większość ;)



    Co do ebooków to zależy jaka tematyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem z jadem węża mnie intryguje - głosowałam jak widzę tak, jak wszyscy :D

    OdpowiedzUsuń