czwartek, 1 marca 2012

Zakupy lutowe - podsumowanie

No, dość marazmu i milczenia, czas na podsumowanie miesiąca :D
A cóż upolować mi się udało? Popatrzcie same :D
- pielęgnacja od firmy Suwhasoo: Balancing water, Balancing emulsion i First care serum


- próbi Sulwhasoo FCS, dwie wersje BB Creamu Charmzone Feverlet - stara i nowa HD oraz próbki The History of Foo, Qi&Jin [krem pod oczy]


- jeszcze raz krem pod oczy Qi&Jin [20 szt] i Skinfood Vita C do twarzy


- upragniony zestaw miniatur od Etude House, wybrałam Moistfull Collagen


- kodżakowa gąbeczka czyli konjac


- magiczne serum Gliss Kur, wersja kaszmirowa


- oraz ebayowy zakup mini buteleczka z atomizerem na domowej roboty toniki


- i zapasowe pędzelki Essence


- no ale nie byłabym sobą, gdyby lakierów zabrakło >:D i oto są: wycofywany Icy Princess z Essence oraz różowy, kremowy pękacz Simle Beauty



Jak dzik nakupowałam próbek, szczególnie tych Qi&Jin [słyszałam, że świetny], jako że dotarła do mnie wieść, iż od 5 lutego prawo koreańskie zakazuje sprzedaży próbek... Chcąc nie chcąc musiałam zrobić zapas :o

Pędzelki - nie zmarnują się ;) i trochę się bałam, że po wprowadzeniu nowości coś 'zepsują'. Zakup nieplanowany, ale przydatny :)

A lakiery... hehehe :D
Mam już złoty foil, a od dawna przyglądałam się srebrnym, miałam nawet upatrzony jeden z Orly a drugi od Zoya, ale skoro miałam pod nosem niemal idealny zamiennik [przynajmniej kolorem], to trzeba było się zaopatrzyć, tym bardziej, że wkrótce bezpowrotnie zniknie z półek. A pękacza różowego, jednolitego od dawna szukałam >:D. No!

3 komentarze:

  1. czyli już nie kupię próbek?
    przez ebay zamawiałaś rzeczy z początku listy?
    chyba zagłębię się w czytanie innych Twoich wpisów, interesują mnie azjatyckie kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbki są jeszcze na ebayu, ale dużo mniej niż poprzednio. Rzeczy z pierwszych 2 zdjęć zamawiałam na wizażowych rozbiórkach :)

      Usuń
  2. odezwiesz się do mnie na maila w związku z wymianką ?
    zostawiłam adres pod poprzednią notką :)

    OdpowiedzUsuń