poniedziałek, 12 marca 2012

Galanea, Pianka do mycia twarzy głęboko oczyszczająca

Opis producenta:

Lekka pianka do głębokiego oczyszczenia każdego rodzaju skóry, również delikatnej, skłonnej do podrażnień.
Dzięki zastosowaniu specjalnego układu roślinnych detergentów z soku z jabłka, pianka jest wyjątkowo łagodna i jednocześnie skuteczna. Dokładnie i dogłębnie oczyszcza skórę nie niszcząc naturalnej bariery hydrolipidowej, nie powodując wysuszania ani drażnienia naskórka.
Zawiera wyciąg z grejpfruta o delikatnym działaniu antybakteryjnym i rozjaśniającym oraz ekstrakt z aloesu, D-Pantenol i alantoinę, które zapobiegają podrażnieniom i pozwalają utrzymać odpowiedni stopień nawilżenia naskórka.
- głęboko oczyszcza skórę bez nadmiernego wysuszania
- nie niszczy bariery hydrolipidowej, dzięki czemu skóra jest nawilżona i gładka
- skutecznie oczyszcza pory i wygładza naskórek; skóra pozostaje idealnie czysta i świeża.



Kupiłam ów produkt na fali mojego zachwytu nad piankową formą kosmetyków do mycia twarzy. Do tego już od jakiegoś czasu na celowniku miałam produkty marki Galanea. W decyzji tej utwierdził mnie jej bardzo przyjazny skład :)

Cóż mogę powiedzieć... buteleczka cieszy oko :) Bardzo ładne opakowanie, poręczne, dozujące odpowiednie porcje kosmetyku. Bardzo lubię dozowniki, bo w dużej mierze ułatwiają sprawę :D, nie trzeba się babrać w odmierzanie odpowiedniej ilości ;)

Pianka jest bardzo delikatna, ale i gęsta zarazem. Otula mięciutko skórę. W mojej ocenie całkiem przyzwoicie oczyszcza.
Ładnie pachnie, a dodatkowo jest wydajna.
Nie podrażnia, nie zapycha, nie ściąga, skóra po jej użyciu jest przyjemna w dotyku. Nie zauważyłam wysuszenia, a nawet lekko nawilża.

Jeśli kiedykolwiek lista produktów do mycia twarzy, które chcę przetestować się skończy, z chęcią kupię kolejne opakowanie [o ile będzie nadal dostępna na rynku].

Cena: ok 15 zł / 150 ml

2 komentarze:

  1. Mogłabyś wkleić skład pianki? Zaciekawiłaś mnie tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)

      Aqua, Sodium Cocoyl Apple Amino Acids, Glycerin, Propylene Glycol, Citrus Grandis Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Panthenol, llantoin, Diazolidinyl Urea, iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum, Disodium EDTA, Lactic Amid.

      Usuń