piątek, 2 marca 2012

Wishlista na marzec

Oh, jak ja lubię ten punkt comiesięcznych podsumowań :D

W tym miesiącu będę czaić się na:
- marchewkowy zestaw kremów czyli Yes to Carrots na dzień i na noc
- perfumy Essence z limitowanej edycji Circus Circus
- być może coś z limitki Hidden World [Catrice], bo właśnie pojawiła się na półkach :)

Wishlista oczywiście jest dużo, dużo dłuższa, ale na ten miesiąc wybrałam tylko te pozycje, z uwagi na ich dość wysoki koszt [staram się narzucić sobie jakąś dyscyplinę finansową :P].
Kolejne produkty wplotę w następne miesiące, zatem jeśli jesteście ciekawe, co tam mi się umani posiadać, zapraszam za miesiąc :)

4 komentarze:

  1. zrobimy sobie własny przepis na krem marchewkowy? strasznie mnie to intryguje, ale pieniądze nie rosną na drzewach, niestety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie zawsze można pokombinować ze składem. Tylko tam jest straszliwie dużo składników :o

      Usuń
  2. Fajny pomysł z takim stopniowym realizowaniem listy :) Ale moja rośnie dużo szybciej niż się realizuje więc u mnie by się to nie sprawdziło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja niestety też tak rośnie :o. Usiłuję racjonalnie gospodarować $$ aczkolwiek prawie nigdy nie mieszczę się w narzuconych limitach i zawsze coś nadprogramowego wpadnie do koszyka o_O

      Usuń