piątek, 21 czerwca 2013

Yves Rocher, Sebo Specific, Nettoyant Gommant Doux - Delikatny peeling oczyszczający

Skoro już jestem przy pielęgnacji twarzy i na blogu zrobiło się "paszczowo", postanowiłam zrecenzować coś z tej kategorii :)

Do prezentacji dziś staje peeling oczyszczający, a właściwie żel z dodatkiem peelingującego pyłku od Yves Rocher.


Opis producenta:

Żel z mikro-cząsteczkami, który usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, oczyszcza pory i daje uczucie świeżości. 


Opakowanie o ciekawym kształcie, przywodzi na myśl wyposażenie laboratorium chemicznego ;)
Butelka wykonana jest z zielonego, nieco twardego plastiku i posiada małą zakrętkę, co wydaje mi się niezbyt poręcznym rozwiązaniem, zwłaszcza, gdy używamy wilgotnych dłoni.
Wewnątrz kryje się kosmetyk o galaretkowatej strukturze i zielonkawym kolorze. Konsystencja jednak jest na tyle płynna, że pod koniec nie ma problemu z wydobyciem. W żelu zatopione są peelingujące drobinki, ale niestety nie spełniają one swojej roli. Są tak małe i delikatne, że nawet duża porcja produktu nie wygładza skóry. Potrzebny jest mocniejszy zdzierak.
Zapach jest delikatny i świeży, ogórkowo-melonowy z cytrynową nutą, podczas mycia słabo wyczuwalny.


Żel podczas mycia słabo się pieni, raczej emulguje i pozostawia na skórze biały woal. Dopiero przy spłukiwaniu, kiedy dodamy trochę więcej wody, pojawiają się bańki piany. Pozostawia skórę dobrze oczyszczoną, odświeżoną, chociaż czasem czuję, że czegoś mu brakuje. Ciężko mi ocenić jego działanie sebostatyczne. Nie zauważyłam, aby wysuszał cerę [ale moja jest tłusta/mieszana].  Brak innych, nieprzyjemnych skutków ubocznych typu podrażnienie czy reakcje alergiczne.


Ogólnie rzecz biorąc - fajny produkt, lecz bez szału. Nie wyróżnia się niczym specjalnym na tle innych żeli myjących, a dodatkowo nie sprawdza się jako codzienny peeling.

Cena: 29,90 zł / 150 ml

6 komentarzy:

  1. Mam go i więcej do niego raczej nie wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  2. znajoma dała mi kiedyś trochę go na przetestowanie, masz rację - szału nie robi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po YR spodziewałam się czegoś fajniejszego :o

      Usuń
  3. opakowanie wygląda zachęcająco ale dzięki Tobie nie sięgnę po niego:) Dzięki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)
      O wiele lepiej współpracowało mi się z ogórkowym żelem Bielenda :)

      Usuń