wtorek, 30 października 2012

Zajrzyjmy do środka ;)

Oczekiwanie na zdjęcia ze zlotu umilam sobie zaglądaniem do paczek i paczuszek, którymi hojnie obdarowały nas Organizatorki Zlotu :) Respect Dziewczyny! Chyba nie było na tym zlocie osoby, która nie przecierała oczu ze zdumienia ;)

Wybaczcie więc tę chwilę reklamy i...zapraszam do oglądania :)

Kolorówka: Virtual [od miraculum.sklep.pl] i Vipera


 oraz bodyland.pl [czwórka Gosh] Rimmel, Ladymakeup i Wibo :)


Kosmetyki naturalne: Archipelag Piękna plus The Secret Soap Store


A tu pielęgnacja: Wax, Soraya, Corine de Farme, Cellu OFF [Avetpharma]


 Safira, Procter&Gamble, gifty z ofeminin.pl [w tym ksiązka :)], Fennel i Joanna


a także Venita, Bandi, Nantes i KosmetykiDLA


Na spotkaniu miałyśmy też możliwość zapoznania się bezpośrednio z produktami takich firm jak FM Group, Safira, Bandi oraz Nantes z ich kosmiczną technologią ;)


Zostałyśmy obdarowane przez:
ofeminin.pl 
Miraculum
Vipera
Wibo
Procter&Gamble
Forte Sweden
Venita
Joanna
Archipelag Piękna
Soraya
bodyland.pl
Rimmel 
Kemon
The Secret Soap Store
Pilomax
Fennel
KosmetykiDLA
Inermis.pl
Ladymakeup
Fitomed
FM
Safira
Nantes
Bandi
AvetPharma - CelluOFF 

Jeszcze raz dziękuję Organozatorkom, Ewelinie i Paulinie oraz wszystkim zaangażowanym Osobom, których nie wymieniłam [ze zwykłej niewiedzy] za to wspaniałe spotkanie i ogrom pracy włożony w zlot, przemiło było Was poznać, nawet jeśli nie z każdą z Was miałam okazję zamienić słówko :o.

DO ZOBACZENIA!

12 komentarzy:

  1. Chyba miałyśmy okazję porozmawiać :) chociaż chwilkę ale zawsze to milej na sercu się robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałyśmy :) Wyrazy uznania za organizację spotkania :)

      Usuń
  2. Kurde nieźle zostałyście obdarowane, ale mnie jako miłośniczkę książek to ta książka zwróciła uwagę ;) Z chęcią bym ją podkradła :D
    Jeśli chodzi o kosmetyki to jestem ciekawa co napiszesz o balsamie do ciała Z SORAYA bo juz kilka razy się zastanawiałam nad kupnem, ale zawsze odkładałam. Zapach ma obłędny, ale ciekawe jak z wchłanianiem itp. I te mydełka - coś dla mnie, uwielbiam takie rzeczy :) Za kolorówką nie przepadam, a może malować się nie potrafię, kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę testować i na pewno opiszę na blogu.
      Kolorówka wyjątkowo przypadła mi do gustu, zwłaszcza, że trafiło mi się sporo fioletów, które uwielbiam :) i moja córa zresztą też :D

      Usuń
  3. ja nadal się uśmiecham jak na to wszystko patrzę ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz, że ja też :)
      Nie wiem nawet, od czego zacząć testy :P, wybór jest wręcz zbyt duży :)

      Usuń
  4. UUU no to dziewczyny zaszalały!

    Ja i tak najbardziej zazdroszczę Wam tego, że mogłyście się poznać, pobyć ze sobą porozmawiać :)

    Czekam na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaszalały to mało powiedziane ;)

      czekam na link do oficjalnych zdjęc, na pewno się pojawią :)

      Usuń
  5. Świetną książkę dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam blerb z okładki i... jestem zaintrygowana :) Zapowiada się ciekawie :)

      Usuń