środa, 15 lutego 2012

Essence, Limited Edition - MarbleMania

A dziś krótka notka o kolekcji MarbleMania od Essence.


W jej skład wchodzą:
- wypiekane cienie sztuk trzy


- czarno-srebrny tusz do rzęs


- zakręcone błyszczyki :)


- marmurkowy róż


- cztery odcienie lakierów do paznokci


- zestaw do pielęgnacji i stylizacji pazurków



Hm... ciekawe :)
Osobiście bardzo interesuje mnie tusz, jeszcze nigdy nie spotkałam się z podobnym produktem :)
Jak zwykle lakiery też wpadły mi w oko - ciekawa jestem, jakie będą dawać wykończenie, bo po zdjęciach ciężko stwierdzić :o
I jeszcze intryguje czarno-różowy cień, ale nie wiem, czy akurat się skuszę, bo wypiekańce mają to do siebie, że dość mocno się osypują... Ale niczego nie przesądzam ;)
Róż jest ciekawy, ale wciąż mam prawie nietknięty ten z Cute as Hell, a odcieniami wydają się podobne...

A jakie są Wasze odczucia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz