wtorek, 12 listopada 2013

Spotkanie Blogerek w Kazimierzu Dolnym

Ostatni weekend upłynął mi pod znakiem kolejnego spotkania Blogerek z Lubelszczyzny :) choć nie tylko, bo na spotkaniu gościły rownież dziewczyny spoza tego regionu :) Oststnio bardziej skupiona byłam na ogarnianiu spraw życia osobistego, przez co nie miałam możliwości spotykania się z osobami, z którymi zdążyłam się już zżyć przez ostatni rok. Cieszę się tym bardziej, że dane mi było poznać kilka nowych dziewczyn, z którymi spędziłam fantastyczne chwile :) A wszystko to dzięki naszej Organizatorce Marzence, która zaprosiła blogerki do przytulnej restauracji U Fryzjera, nieopodal kazimierskiego rynku.

Na początek, jako apetizer, słodka muffinka z kolorową posypką upieczona przez jedną z uczestniczek :)


A zaraz potem niespodzianka - odwiedziła nas pani Martyna przybliżając asortyment marki Softer/Clavier i Trendy oraz Enjoy. Ileż dobroci! A każdą można było dotknąć, zeswatchować, przetestować... Kosmetyczny raj :D


Potem dołączyła do nas pani Dagna reprezentująca Sorayę i zapoznała dziewczyny z najnowszymi produktami marki - serią Stay Pretty o niesamowitej gamie owocowych zapachów oraz podkładami HD i kosmetykami opartymi na drobnocząsteczkowym kwasie hialuronowym.


Oczywiście znalazł się też czas na plotki i ploteczki, blogerskie wymianki i mnóstwo pozytywnych emocji.

Zdjęcia dzięki uprzejmości Marzeny, Agi i Karoliny, mój aparat niestety był tego dnia intensywnie eksploatowany na Falkonie :/

Ogromnie się cieszę, że mogłam znów spotkać się w tak zacnym gronie. A w zlocie uczestniczyły:


Dziękuję wszystkim za wyśmienite towarzystwo, a Marzence za doskonałą organizację :)
Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. Fiu fiu ile wspaniałości! : )) Gratuluję spotkania ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiało być bardzo ciekawie. Ja na takim spotkaniu nigdy niebyłam, ostatnio miałam okazję ale akurat wypadł mi zjazd. Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że uda Ci się częściej bywać na spotkaniach :) Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że udało się spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń