wtorek, 17 września 2013

Czas na powrót

Puk, puk... czy ktoś jeszcze mnie pamięta?
czas najwyższy powrócić do świata żywych :) tudzież... aktywnie piszących ;) 
Wyjazd wakacyjny minął bardzo szybko, ale moja nieobecność nieco przeciągnęła się w cz
Wszystko za sprawą przeprowadzki i całego mnóstwa rzeczy z nią związanych. W tym odcięcie od świata czyt. sieci ;P i awaria sprzętu, z którego zazwyczaj korzystałam - pisanie notki na tablecie to wbrew pozorom niełatwe zadanie :o

Mam jednak nadzieję, że sprawy powoli wrócą do normy :)
Pierwsze zakupy meblowe już poczynione, sieć 'stacjonarną' też niedługo odzyskam i więcej czasu będę mogła poświęcić zaniedbanemu [niestety] ostatnio blogowi.

A zatem jeśli macie ochotę poznać moją opinię o jabłkowym kremie Skinfood, pianko-odżywce Gliss Kur, czy też tuszu Wibo - zostańcie jeszcze chwilę ;)

Obiecuję poprawę :]...

7 komentarzy:

  1. wracaj do nas szybciutko! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś :)
    Ja też powoli wracam do blogosfery. Okres wakacyjny wyraźnie nie sprzyja u mnie blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. pamiętam, pamiętam :) czekałam na Twój powrót :*

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiętam Cię jeszcze:P
    Dobrze, że wracasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na powrót i widzimy się na spotkaniu w Kazimierzu ;)

    OdpowiedzUsuń