niedziela, 11 września 2011

Pierwszy prawdziwy post

Już od dawna nosiłam się z zamiarem założenia bloga, w którym mogłabym opisać swoje doświadczenia z dziedziny świadomej pielęgnacji, urody, kosmetyki itp. gdyż od jakiegoś czasu stało się to niejako moją pasją, a odkrywanie sekretów świadomej pielęgnacji i makijażu coraz bardziej i bardziej mnie wciągało.
Oczywiście ulegam moim małym 'słabostkom', początkowo chodziło o kosmetyki do włosów :), które były i nadal zresztą są moją dumą i chlubą [tylko w krótszej wersji]... potem biochemia i pielęgnacja skóry, a teraz jeszcze makijaż i paznokcie, ale... która z nas nie posiada takich malutkich [naprawdę malutkich :P] słabości ;) :p ???

Decyzję o założeniu bloga przyspieszyła moja dzisiejsza wizyta na poczcie, gdzie czekały już na mnie dwie przesyłki :)
- jedna z paletką do makijażu
- druga z lakierami do paznokci i kilkoma innymi drobiazgami
To był taki mały katalizator, który pozytywnie mnie nakręcił...
I oto jest też mój pierwszy wpis na blogu :) [bo testowego nie liczę]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz